De titel zegt het al. Hoeveel cola zouden jullie een vijfjarige nog geven na 21u? En zou je onderscheidt maken tussen het weekend en een schoolavond?
Ik hoop het niet. Ik heb nog geen kinderen, maar ik zie mezelf een vijfjarige echt nog geen cola geven. Misschien héél af en toe (1x per maand of minder) een klein beetje ofzo. Maar anders echt niet.
Vijf jaar?!?? Mijn dochter van 11 krijgt nog geen cola (ms een enkele keer op een feestje). En ik ben echt de lulligste niet.
Lijkt je dat slim ja? Hij gaat van de cola vaak al zo stuiteren. Misschien dat ik het morgen eens probeer.
Nu op vakantie mogen ze altijd wat slokjes van m'n Vodka-Redbull Savonds. Maar normaal thuis niet hoor
Lapje stof of een zakdoek gedrenkt in vodka, even onder de neus houden! Ik kan je verzekeren, werkt perfect! Worden ze lekker kalm van. Ook fijn na een drukke dag om in te slapen, komt alles tot rust in die koppies.
Ik zou het houden bij 1 glas. Anders moet hij er snachts zo vaak uit om te plassen. Dat zou ook sneu zijn. In het weekend maakt het niet uit hoeveel.
Hier mogen ze zoveel glazen als dat ze oud zijn. Oudste dus 5, jongste 3. Zo bouwen we dat dus fijn op. Wel/geen school maakt daarbij niet uit.
Mijn kinderen zijn slechte drinkers maar dol op cola. Dit mogen ze dan ook onbeperkt drinken. Ze hebben allebei een flesje cola op hun nachtkastje staat voor als ze in bed dorst hebben . Wanneer ze weinig hebben gegeten leg ik er een donut naast.
Sinds hij geen zero meer wil heb ik het beperkt tot 2 blikjes regular cola. Voor 21 uur moet hij het zelf weten, daar is hij oud en wijs genoeg voor (2).