Mijn zoontje heeft over 2 weken een kinderfeestje thuis bij een meisje van de peuterspeelzaal. Ik weet dus niet wat ik moet geven en voor hoeveel? Hoe gaat dat tegenwoordig? Het meisje word 4 jaar.
Ik zou iets kleins kopen van ongeveer 10 euro. Weet niet of het is wat gemiddeld is maar dat zou ik doen.
Ik geef voor cadeautjes voor kinderfeestjes rond de 5 Euro uit, vind ik wel een prima bedrag. Bij de Action hebben ze toch aardig wat betaalbare cadeautjes voor dat soort dingen.
5 euro is genoeg. Straks heb je iedere week zowat een feestje en dan kun je er echt niet aan beginnen om iedere keer een tientje uit te geven.
voor een meisje wat 4 word is knutselspul of iets van klei wel leuk of een leuk kleurboek met wat stiften, een leuke puzzel, boekje ofzo ?
Meisjes op die leeftijd knutselen heel graag. Ik haal vaak een knutselpakketje bij de eurowinkel. Kost nooit een euro natuurlijk maar totnu toe valt het altijd wel in de smaak. En ook bart Smit heeft voor een paar euro leuke knutselpakketten. En Anne zelf... Kreeg 2 knutselpakketten van de action van 2 ofzo.. Een fashion-schetsboek van de Hema van 5 (Had ze toevallig zien liggen en dacht nog.. Hmm vast nog te klein voor) Een zeeman-knutselkoffer En iets van shrinkwrap waar je sieraden van kon maken. Dus geloof dat de meeste ouders bij ons wel ong hetzelfde denken over kadoos En Anne? Die was helemaal gelukkig
Ik zou ook niet meer dan een euro of 5 uitgeven hoor, het gaat toch om de aardigheid. Knutselspulletjes altijd goed (Hema heeft ook van die leuke knutselsetjes, bv armbandje maken, mok beschilderen enz), of een mini lalaloopsy, spulletjes om koekjes te bakken, memoryspel...
Ik zou ook vijf euro uitgeven. Ideetjes: kleurboek, vouwblaadjes, schaartje, glitterlijm, setje van Playmobil, potloden, stiften, stempelsetje, autootje(s), vergrootglas, opdrachtenboekje, electro (5 euro bij Kruidvat/Action).
Ah ok misschien zit ik ook wel wat te hoog met 10 euro. Inderdaad is 5 euro ook voldoende ... ligt er een beetje aan wat ik kan vinden. Hier in de buurt zijn geen actions en dergelijke. Misschien eens een idee om daar wat in te slaan voor later. Thx voor de tip dames!