Vooral mijn oudste dochter ontvangt vol enthousiasme cadeautjes, maar of het nu een poppenhuis, babypop, barbies, little people/pony of een k3 dansmat is... na nog geen uur is ze er voor altijd op uitgekeken. Knutselspulletjes, gezelschapsspellen, boeken, loomspul, strijkkralen e.d. zijn voor haar eigenlijk een leuker cadeau en staan daarom al op haar verlanglijstje. Maar nu ben ik nog achter iets leuks gekomen, namelijk de opblaasbare donut bObles Donut jade Haar zusje kreeg deze voor haar verjaardag en mijn oudste is er zo leuk mee bezig. Ze verzint er werkelijk van alles mee: over rollen, wie het hoogst kan stuiteren, hoe veel tellen je er met 1 been op kan staan, donut in t midden en ballen erin gooien, op je hoofd zetten en ermee lopen en dat zijn slechts enkele voorbeelden. Echt helemaal te gek! Daarom vroeg ik me af of er meer is in dit type speelgoed. Dus speelgoed wat misschien eigenlijk net geen speelgoed is maar waarmee kinderen van alles kunnen verzinnen. Heb jij een leuke tip? Dan hoor ik dat heel graag! Alvast dank voor je reactie.
Zoiets?: multifunctioneel zandspeeltje Cuppi Quut | kinderen-shop Kleine Zebra bObles Thumbling Animals Diss i.d. introduceert het Deense merk bOblesvan-Zeben Scandinavisch wonen en houten speelgoed Edit: zie net dat mijn onderste linkje hetzelfde merk is als de donut van je dochters. Grappig
Gejo | Catalogus | Ontwikkelingsmateriaal | Motoriek & sensoriek | Beweging Op deze site zag ik een aantal dingen die je misschien wel wat lijken
Bij ons is al jaren deze.regenboog favoriet! Onze oudste bijna 6 jarige zoon speelt er nog steeds mee Grimm's houten speelgoed | regenboog groot | Webshop Kleine Sam voorbeeldjes Houtspel: de webwinkel met bijzonder houten speelgoed
Bilibo :: Buitenspeelgoed :: Apart en Trendy Speelgoed online Ik verplaats je topic gelijk even naar 'peuter en kleuter'.
deze vind ik ook leuk.. kartonnen prinsessen kasteel om zelf te personaliseren Calafant | kinderen-shop Kleine Zebra