Hallo allemaal, We hebben een dochter van 5 ,5 maand oud. Sinds maandag is ze anders flessen niet meer leeg drinken. Hiervoor dronk ze 5 x 180 ml water. Sinds een paar dagen huilt ze ook veel meer weet niet wat er is. Sinds gister drinkt ze ook veel minder ze heeft vandaag nog maar anderhalve fles op. De eerste fles om 7 uur vanochtend dronk ze zo leeg fles van 180 ml wster maar de tweede kreeg ze om half 11 daar dronk ze nog niet de helft van op toen viel ze in slaap. Na het slapen heeft ze nog iets van 20 ml gedronken. Ze heeft van half 12 tot 13:00 uur best veel gehuild wist niet wat er was. Niks was goed ook absoluut niet willen drinken. Nu slaapt ze nog steeds. Heeft iemand advies voor mij? Heeft ze misschien last van haar sprongetje van 26 weken?
Ik heb het ook op dit moment met mijn dochter, ze huilt opeens ook meer, en drinkt haar flesjes niet op. Waarschijnlijk idd ook een sprongetje.
Kan van alles zijn en meestal weet je dat pas achteraf echt zeker: sprongetje, tandjes, ziek-zijn/worden.... Gewoon even in de gaten houden. Zolang ze verder goed alert is en plasluiers blijft houden, kun je het gewoon aanzien. Bij 3 dagen hoge koorts, geen plasluiers of sufheid altijd even je huisarts bellen.
Klinkt als sprong, hier ook gehad. Toen deflessenn maar kleiner gemaakt. Sinds paar weekjes drinkt ze weer normaal, maar 1 fles s weggebleven.
Ze heeft geen spruw even goed gekeken.. Dacht zelf ook aan oorontsteking mar geen koorts en ze zit ook niet aan haar oortjes. Denk zelf ook aan een sprong. Ze kreeg om 22:00 altijd nog een fles maar de afgelopen dagen wilde ze die absoluut niet meer dus vanavond laten we die fles is weg kijken wat ze doet.