hier is het nog steeds drama om Seff te laten liggen... Vooral met luier verschonen, wassen, aankleden...echt een ramp en het lijkt wel steeds erger te worden! helemaal gek is Seff dan! boos, huilen....steeds weer rechtop gaan zitten...pffffff ik weet het ook niet meer, het zal toch moeten gebeuren... ik heb alles al van de commode afgezet, want meneertje wil echt alles pakken...HELP!
HI... Ik gaf mijn zoontje altijd iets in zijn handen wat hij wilde pakken..... (tja niet gevaarlijke dingen natuurlijk), maar kon ik hem daarna verschonen etc en als we klaar waren pakte ik het weer af..... Zijn ze gelijk wat afgeleid..... Had ook altijd verschillende speeltjes boven de commode hangen, waarmee ik hem kon afleiden.... Succes, xxmona
hahah ja dat probeer ik ook, maar meneer is dan boos dus gooit ook gelijk alles weg! Hier is laatst ook al een bericht over geplaatst met een heleboel reacties en tips, maar heb werkelijk alles al geprobeerd, gewoon niks helpt! dus ik ben radeloos, en weer gewoon niet wat ik er mee moet, het is gewoon niet leuk om je mannetje zo boos en verdrietig te zien, maar ja het moet toch gebeuren! en als het gewoon elke keer zo is, want op een dag ligt hij er natuurlijk regelmatig is het toch heeeel vermoeiend! En nog iets, Seff plast de laatste tijd zoooooooooveel! ik kan hem nu wel 3 keer op een dag een schone romper aandoen! en s'ochtend is het helemaal erg, alles nat tot zn rug aan toe, pyjama slaapzak, hoeslaken, zelf de moltonhoeslaken! Hebben jullie daar ook last van? Ik verschoon heb nu zo vaak voor en na dat hij naar bed gaat een schone luier, en tussen door na het eten ook weer, maar dan is het vaak alweer te laat.... .....zucht.....
Heb je al eens een reclame folder geprobeerd? Dat werkt bij Merel heel erg goed! Dan ligt ze echt even stil en gaat helemaal op in het papier, het geluid en alle plaatjes. Het zal wel een fase zijn, maar het is in elk geval een heeeeeele lastige. Ik ben aldoor bang dat Merel van de commode afrolt. Meestal verschoon ik haar dan ook op de grond met een foldertje.
Emmie Beetje of topic, maar wat voor luiers gebruik jij dan als hij zo vaak doorlekt...? Mijn zoontje drinkt ook heel erg veel, maar lekt echt niet zo vaak door... Misschien moet je een groter maatje luiers proberen, vaak overlapt het qua kilo's maar ze absorberen wel meer! En hoe minder hij doorlekt, hoe minder/korter hij op de commode hoeft... xxmona
ja i know! Wij hebben hier toch echt gewoon pampers! maatje 4 + Seff weegt nu bijna 12kg...dus je zou toch zeggen dat die luiers nog een hele tijd mee kunnen... ik geloof dat die tot 18kg gaan?
Misschien heeft iemand dit al gezegd, maar kan het niet zijn dat hij een oorontsteking heeft? Ik heb wel eens gehoord dat ze daar meer last van hebben als ze liggen. Of is het alleen met verschonen en niet als hij in zijn bedje gaat liggen? Anders proberen af te leiden zou ik zeggen. Mijn mannetje draait nu alle kanten op met verschonen en aankleden enzo. Als ik dan een leuk speeltje geef is hij weer even afgeleid en kan ik gauw verder Over pampers; heb je ook niet van die inleg-dingen voor in de luier voor 's nachts? Dat die dingen net een beetje meer urine opvangen?
Emmie Heb t even nagekeken mijn zoontje heeft maatje 5 (11-25 kilo) Het heeft niet alleen met gewicht te maken, maar ook met absorptie vermogen.... (vandaar dat het de maten elkaar overlappen) Wij zijn zelf ook een maat omhoog gegaan omdat ik merkte dat de luiers moeite kregen om het te houden.... Probeer maar eens een maat groter... je zult merken dat het scheelt!
Ik word soms echt GEK van dat niet willen liggen hier! (luier verschonen: 1 kwartier ) Ik heb werkelijk alle afleidings-truken geprobeerd. Ze vindt het erg interessant als ze opeens de hele box met billendoekjes vast mag houden, maar na 2 x trapt ze daar niet meer in. Dus ik ben elke dag op zoek naar iets anders wat haar kan afleiden... Als het maar lekker groot en zwaar is. laatst een grote zwitsalfles, nog helemaal vol. Daar was ze wel even stil van... Maar wel een vervelend probleem he. Ons meisje is ruim 10 maanden, ik moet er niet aan denken dat dit nog maanden gaat duren
hier is het bij vlagen worstelen. ik gooi dan een spuugdoekje of hydrofielluier over zijn hoofd, gaat ie kiekeboe spelen en dan kan ik hem rustig verschonen.
Hier is het ook een ramp...heel soms gaat het de laatste tijd goed... meneertje wordt echt kwaad gooit heel zijn loichaam op zijn zij (hij is echt heeel sterk nu al...) en ik moet hem met veel kract terug zien te krijgen op zijn rug.... brullen huilen...maar de aanhouder wint...vind het ook niet leuk voor hem dat hij zo niet leuk vind op die commode maar het moet gewoon ...in ieder geval niet toegeven eraan...dat is de enige tip uiteindelijk zal het wel weer over gaan... speeltjes ed werken hier ook niet hoor...ja toen hij kleiner was...maar nu kan ik hem echt nergens mee vermaken hoor....