Ik twijfel, en ik twijfel, en ik twijfel... Als we weg willen ben ik 36-37 weken.. We gaan dan een midweek. We willen naar park sandur zodat we een bungalow hebben met tuin omheining zodat we niet steeds achter de jongens aan hoeven. Kijk er zo naar uit, maar tegelijkertijd ook bang dat het niet meer zal gaan.. Ik weet dat niemand er iets over kan zeggen.. Maar wat doen (en zouden jullie doen) met dit termijn? Wel of niet?
Het is maar net hoe je jezelf voelt Ik was al met 30 weken van de laatste zwangerschap echt gesloopt dus ik zou er niet voor kiezen maar als je je lekker voelt en het gaat goed zou ik het gewoon doen
Ik zou lekker gaan, je blijft gewoon in Nederland dus mocht er iets zijn zit je niet direct met een taalbarriere. Parc Sandur is een heerlijk park.
Nee klopt, buitenland doen we sowieso niet. Dit is ongeveer 1.5 uur rijden. Fijn om te weten dat het park ook prima is. Ben meestal landal gewend, en lijkt alsof daar wel meer te doen is. Maar zwembadje en klei etc mee, kinderboerderij, naar het strandje en zwembad, dan komen wij de week wel door. Bedankt voor je reactie!
Als je je goed voelt zou ik gewoon gaan. Ik ben met 36 weken nog naar Tsjechië geweest met mijn man, kinderen logeerden bij schoonouders.
Ik zou ook gaan. Ook juist ideaal, kids vermaken zich altijd extra goed ergens anders. Kan jij nog even lekker je rust pakken.
Ik zou ook gaan. En als jij er echt even doorheen zit, kan je man met de jongens even op pad. Is vast genoeg te doen op dat park, zodat jij nog even extra rustig aan kan doen.
Ik zou het niet zo snel doen, ben echt wel moe en chagrijnig steeds. Vooral als het zo warm is heb ik flink last. Dus echt afhankelijk van hoe je jezelf voelt.
Ik zou het wel doen. Zeker in NL waar goede gezondheidszorg is mocht er iets gebeuren. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je bevalling begint? De enige reden die ik kan bedenken is dat mijn baby dan veeerrrrr van Brabant geboren zou worden en dat is natuurlijk geen reden om jezelf een paar heerlijke dagen te gunnen.
Tja, je weet niet hoe je je voelt dan. Ik had er echt niet aan moeten denken met die termijn, maar mijn zwangerschappen zijn zwaar, dus dat scheelt. Persoonlijk zou ik liever wat plannen een tijdje na de bevalling, ervoor geniet ik toch nergens van, maar dat is persoonlijk.
Nou wij hebben geboekt.. Mocht het niet gaan dan gaan mijn ouders met de jongens.. Maar dan moet er ook echt wel iets zijn.. We gaan gewoon lekker ontspannen.. Tis niet zo heel ver weg, hopelijk mooi weer. Zwembadje mee, naar het strand, kinderboerderij, speeltuin, zwembad.. Heerlijk!
Leuk! Veel plezier alvast. Naar het buitenland zou ik niet doen maar in nl kan er weinig gebeuren als je je gewoon goed voelt. In het ergste geval begint de bevalling maar in eigen land zal dat dan allemaal wel goed komen.
Beetje laat maar natuurlijk gaan! Juist heerlijk ontspannen lijkt mij even lekker er nog uit. Veel plezier!
Ik ben ruim 34 weken zwanger als wij gaan. Heeeerlijk zoveel zin in! Juist lekker ontspannen en even niet dat akelige huishouden en routine
Kijken hoe je je voelt en genieten! Heerlijk even op het laatste moment ertussenuit. Van te voren even uitzoeken waar dichtsbijzijnde ziekenhuis is voor geval dat. Toen ik 35/36 weken zwanger van de tweede was zijn we een weekje naar centerparcs gegaan. Heerlijk! Kunnen ontspannen, ik had mijn bekken niet in balans en zwangerschapssuiker. Op vakantie had ik beide veel beter onder controle. Verloskundige zei ook dat het geen probleem was.
Ik persoonlijk zou het niet doen. Had de laatste weken van m'n zwangerschap echt niet meer zo veel puf om dingen te ondernemen
Voor mij was het geen enkel probleem geweest. Was met 42 weken nog zo fit als een hoentje. En als je minder fit bent, lekker in de tuin en rustig aan doen.
Ik zou het niet doen, maar dat is omdat ik de laatste weken van de zwangerschap maar shuifelend doorkom. Als je je goed voelt, lekker genieten dan! Kinderen zullen zichzelf wel vermaken en op vakantie gaat het er allemaal wat relaxter aan toen. Heel veel plezier!