Nu het weer toch zo snert is wil ik deze week weer eens met mn kleuter naar de bios. We zijn al naar Woezel en Pip geweest en ik twijfel een beetje of er nu iets leuks voor haar in de bios is? De meeste films zijn 6+ en ze is toch wel snel bang. Weet iemand of buurman en buurman leuk is voor een kleuter of The Good Dinosaur? Dat zijn de enige films die volgens mij voor alle leeftijden zijn op dit moment.
Ik lees mee, zit met hetzelfde probleem. En wilde naar buurman en buurman maar die draait hier al niet meer
Kijk eens naar kleuterbioscoop. Wij gaan zondag naar de teletubbies. Dan zenden ze 3 nieuwe afleveringen uit in de bios. Krijgen ze ook wat te snoepen en te drinken. En de mama's krijgen thee of koffie en een stuk cake. Ze krijgen ook een bioscoop diploma. Teletubbies zijn niet zo waauw maar op een groot scherm is het toch wel leuk
Onze oudste vond Buurman en Buurman erg leuk. Hij vindt de filmpjes op tv / tablet ook altijd leuk. Je moet het je trouwens niet voorstellen als een lange film hoor, het zijn gewoon een aantal korte afleveringen achter elkaar. Maar met de hele 'bioschoop ervaring' erbij was het natuurlijk helemaal mooi voor de mannen.
Bij ons draait buurman en buurman nog wel. Ik vind het zelf altijd wel grappig, maar mijn dochter is echt zo'n meisjesmeisje. Ik ben bang dat zij het niet leuk genoeg vindt om er een heleboel achter elkaar uit te zitten. Teletubbies vindt ze zichzelf al wel ruimschoots te groot voor helaas . Weet iemand of die dino film geschikt is voor kleuters?
Is dat the good dinosaur van vorig jaar? Die is leuk, ook voor volwassenen. Zoontje heeft die al een keer of 4 gezien.
Ja is leuk, zoon vond hem erg leuk. We zijn ook naar Zootropolis geweest, was ook leuk. Zat wel een schrikeffectstukje in, dochter schrok, zoon niet. Maar ze vond hem wel heel erg leuk. Dochter is banger aangelegd dan zoon.
De film van Buurman en Buurman ken ik niet, maar de serie wel. Die vinden wij nog steeds geweldig. En niks engs aan. Ik wilde Woezel en Pip voorstellen, maar die heb je al gezien. Soms heb je ook leuke kindertheatervoorstellingen. In Breda heb je bijvoorbeeld Muzipo. Dat zijn voorstellingen van ongeveer een half uur en zeer geschikt voor jonge kinderen. En treedt Dirk Scheele vandaag niet op?
The good dinosaur is erg leuk, er zitten wel wat spannende stukjes in, maar ik vind 'm zeker geschikt voor kleuters, de zaal zat er in ieder geval vol mee toen wij gingen . Mijn zoontje vond Kung fu panda 3 ook ontzettend leuk, maar daar is hij met papa naar toe geweest, dus ik weet zelf niet hoe 'spannend' die is.
The Good Dinosaur gezien met onze jongste twee. Jongste vond 'm mooi. Ik zou lekker gaan dus, is een leuke film
We zijn naar de Good Dinosaur geweest en dochter vond hem inderdaad heel leuk. Sommige enge stukjes hefet ze wel even weggegekeken, maar al met al de moeite waard. Bedankt voor de reacties.