Welke van deze twee? (Electro Kiddy Clic of Junior Laptop)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lucia, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  2. Samama

Samama Niet meer actief

Wij hebben de junior laptop. Hij is erg leuk maar mijn dochter snapt er nog niet veel van, en zij is iets ouder dan jouw dochter. Maar aan de andere kant; veel mee spelen worden ze ook wijzer van ;)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel voor je reactie! :)
    Ja ik zit nog te twijfelen, heb toch de neiging om voor die andere te gaan...(niet de laptop)

Wat kunnen ze met de laptop zoal doen?

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik ou voor die vanaf 2 jaar gaan, die eerste. volgens mij snappen ze dat eerder en kunnen ze er veel eerder goed mee spelen

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Wij hebben de jongensvariant van de juniorlaptop. Op zich leuk maar eigenlijk moet hij een jaartje ouder zijn. Hij wordt in december 3.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Bedoel je die oranje?
    Die vind ik eigenlijk veel leuker.:D
    Ik hou niet zo van dat overdreven roze speelgoed.:)

Denk dat ik idd maar voor die Kiddy Click ga, vind het ook sneu als ze er nog weinig tot niks mee kan...

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik zou juist voor de junior laptop gaan. Die Electro Kiddy Clic staat bij vanaf 2 jaar en ze wordt dan al bijna 3. Lijkt me juist zonde als ze er snel op uitgekeken is. Ik twijfel ook of ik die Junior laptop voor mijn dochter zal kopen, maar ik weet al dat ze het leuk vind want ze heeft laats op bezoek ermee gespeeld en vond het helemaal geweldig. Maar ze is dan ook wel erg bezig met lezen en tellen. Ik twijfel omdat ze ook al een v tech motion heeft en het misschien wel een beetje veel wordt dan.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb die eerste, en Quinn vind hem nog best lastig, en hij word bijna 3.
    HIj heeft hem vorige jaar voor zn verjaaardag gehad, wat het nadeel ik er aan vind, is dat hij niet duidelijk is qua vragen.

bijv, ze vragen dan, zoek de gele bal, Quinn denkt dan de gele knop in te moeten drukken.

Ook kloppen de vragen van de kaarten niet altijd, dus nee ben er niet zo erg over te sprken

Quinn krijgt met zn verjaardag de laptop, hopelijk snapt hij dat beter

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zou ookvoor de laptop gaan. De eerste hebben we samen met Sem (3,5) getest en het was idd erg verwarrend.

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb die oranje inderdaad.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva krijgt voor haar verjaardag de laptop. Ik heb 'm vandaag even met haar geprobeerd in de winkel en ze snapte het best aardig (alleen moest ik eerst even kijken hoe het werkte ;)). Ik heb het spelletje gedaan: wat is het grootste? Dat was eigenlijk iets te makkelijk, maar er zit nog veel meer op natuurlijk. Ik denk dat Eva het geweldig gaat vinden!

12. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de kiddy clic maar vindt het echt zonde van het geld. Ik snap ook niet dat er op staat dat het geschikt is vanaf 2 jaar want een kind van twee snapt dat ding echt niet.
    De laptop ken ik niet maar ziet er leuk uit

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Thanx voor jullie reacties meiden!

Ik zal eens kijken of ik het met haar in de winkel kan gaan testen ofzo, en dan een definitieve beslissing maken. ;)

Deel Deze Pagina