Moet ik nou wel of geen playmobil kopen voor mijn zoon? Er staan hier 4 bakken duplo waar bijna niet mee wordt gespeeld. Ben zo bang dat dat ook gaat gebeuren met de playmobil. Hoe is dat bij jullie ... een succes of een flop? En welke serie vinden jullie jongens de leukste?
Hier spelen ze heel veel met play Mobil echt een succes. Onze zoon heeft de politie station en de accessoires zoals auto boot helikopter echt. Voor de Sint gaan we wat andere dingen kopen van playmobil hij wilt het kinderdag verblijf of de kermis. Ik vind het absoluut waard duplo vonden ze hier ook niks ( de grote blokken dan )maar das ook anders dan playmobil. Onze jongste van 2,5 speelde er al heel jong mee
ik zou het gewoon proberen met 1 setje en kijken wat er mee gebeurt. Mijn zoontje is momenteel gek op piraten en de piratenboot van Playmobil is echt een hit. Maar van andere dingen van playmobil kan ik me zo voorstellen dat hij er niks mee doet... er bestaan ook hele rare sets vind ik.. voor zn verjaardag kreeg hij een doosje met Egyptische grafrovers.. euhhh niet echt de belevingswereld van mijn 4 jarige Je weet het toch niet, mijn zoontje heeft ook nooit met Duplo gebouwd, maar nu met Lego bouwt hij als een dolle, hij is helemaal gek van Lego City.
Hier wel een succes, maar omdat ik ook twijfelde hebben we een partij via marktplaats aangeschaft. Dan was het niet zo erg als ze er weinig mee gespeeld zouden hebben. Vind het vrij prijzig spul.
Playmobil is bij mijn docher een grote hit! Vooral de paarden en prinsessensets. Maar ook de camping/vakantiespullen zijn leuk. Voor jongens weet ik zo niet. De jongste heeft wel iets van Playmobil 1, 2, 3. Maar speelt daar niet zoveel mee.
Ik vind dat je een keuze moet maken tussen bv playmobil of duplo/lego. Wij hebben thuis duplo en dat wordt straks waarschijnlijk lego. Bij zijn vriendjes/vriendinnetjes kan hij evt met playmobil spelen, en vice versa. Je kan niet ALLES aanschaffen vind ik. Oja en dit speelgoed is van zodanig goede kwaliteit, daar kan eigenlijk niks aankomen. Daarom kan je idd ook goed via marktplaats oid iets overnemen.
Wij komen hier om in de playmobil. Mijn dochter heeft het kasteel,woonhuis,manege,winkelcentrum. Zondag is zij jarig en krijgt zij de kermis van opa en oma en van ons het kinderdagverblijf. Mijn zoon heeft de brandweerlijn en hij heeft voor zijn verjaardag de bouwlijn gevraagd met superzand. Ik koop het playmobil altijd bij schmetstoys. Dit scheelt soms een paar tientjes in verhouding met de intertoys etc
ach waarom zou je niet wat van Lego en wat van Playmobil samen hebben? Wij volwassenen vinden dat het allemaal bijelkaar moet passen, maar kinderen spelen gewoon met alles doorelkaar. Mijn zoontje speelt regelmatig met Playmobil en Lego tegelijk en gooit er graag nog wat dino's van de action en boerderijmini's doorheen
Wij hebben naast playmonil ook lego en ook daar spelen de jongens heel veel mee. Als ze ouder worden gaan ze dat bouwen ook erg leuk vinden merk ik aan me zoon. Die zet al hele moeilijke dingen in elkaar en daarbij playmobil en lego is beiden compleet ander speelgoed en niet te vergelijken.
Mijn dochter is nog te jong voor lego of play mobil, maar ik weet nog dat ik het zelf vroeger heel leuk vond
:-D precies zelf gemaakte Fords van de lego en de playmobil poppen zijn dan de soldaten hahaha heerlijk die fantasie.
Hier heb ik een echte duplo en lego gek. Maar zelfs hij heeft wat spullen van playmobil, de piratenboot en een auto en wat ridders. Hij kan het ook leuk combineren. Dus waarom niet?
Hier allemaal gestart met Duplo. Vonden ze allemaal erg leuk en werd veel mee gespeeld. Vanaf een jaar of 3 begonnen met playmobil. We hebben het ziekenhuis, de dierentuin, een zelf samengestelde camping met zwembad, caravans, campers, vakantiehuis enz, een paardenmanege. Daarnaast ook lego gekocht omdat ze veel met de lego van mn man speelden. Ongeveer de hele collectie van lego friends. Ons zoontje begint nu ook interesse in playmobil en lego te krijgen. Van playmobil spaart hij nu voor de ridderserie en van lego vindt hij de brandweer en politie erg leuk. 't Is prijzig spul, maar ze kunnen er heerlijk mee spelen en het gaat echt niet kapot.
Hier spelen ze heel veel met Duplo, naast het bouwen ook juist heel veel rollen/fantasiespel en juist daarom denk ik dat ze Playmobil ook geweldig gaan vinden. Ik ga het mijn oudste voor haar 4e verjaardag geven, expres wat mee gewacht zodat de jongste er tegen die tijd ook mee kan spelen. Mijn zusje heeft nog heel veel Playmobil liggen, daar mogen ze eerst eens mee beginnen.
tip: wordt lid van de speelotheek! Ik vind het een uitkomst. Voor bijna niets kun je van alles uitproberen of het de moeite waard is om zelf aan te schaffen!
Hier is Duplo juist een groot succes sinds Aiden 3 jaar is. Hij bouwt nu dagelijks dingen. Voordat hij 3 was, vlogen de blokjes Duplo alleen maar de kamer door . Hier ook een paar Playmobildingen, waar eigenlijk ook niks mee gedaan wordt.
Haha hier ook..de lokale speelgoedwinkel zou nog jaloers zijn. Hier is het een enorm succes... Al avan een jaar of 2 speelt ze er dagelijks mee. En zoals eerder gezegd.. De playmobil woont in het poppenhuis, reist met de houten Ikea-trein naar de zingende hamster (zhuzhu pets ofzo? Zo'n electronisch kreng) dat woont in z'n huisje van Lego. Daarna gaan ze met de lalaloopsy auto naar het lalaloopsy huis en dan is het daar raveleijn. Wij hadden de mazzel dat er nog ee curverbox vol Lego stond van mini-papa en eenzelfde doos met playmobil.. Dus aanvankelijk hoefden we niks aan te schaffen om toch enorm veel speelmogelijkheden te hebben. En dat het allemaal jongensspul (piratenboot, sheriffs kantoor etc) was interesseerde d'r echt niks. De piratenboot is een partyschip geworden en in het kantoor van de sheriffs wonen random andere poppetjes of dieren meest van de tijd. Lego wordt hier enkel practisch gebruikt... Om auto's of boten of huizen voor d'r poppetjes te maken. Puur spelen met Lego is niet haar ding maar al met al wprdt het regelmatig gebruikt. Kun je niet via marktplaats iets aanschaffen? Als het niks is zet je het voor hetzelfde bedrag weer op Mp en heeft het je niks gekost.