De laatste loodjes hier! Helemaal klaar voor! Vandaag 38 weken zwanger.... zo spannend! Ik ben alleen nog op zoek naar een leuk systeem / touw / waslijnachtig iets waar ik straks alle kaartjes aan kan ophangen. Waar kan ik dit kopen? Ik heb geen puf meer om verschillende winkels af te sjouwen. Hebben jullie dit al gekocht? En waar hebben ze een leuk systeem? (dat scheelt mij weer shoppen/zoeken/lopen )
Ik heb er pas een topic over geopend.. wat ik zat ook al te bedenken wat ik met die kaartjes aanmoet zonder dat ik mn nek erover breek in huis http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/199209-gekregen-kaartjes-waar-laat.html
Ik heb gewoon katoen lint door de huiskamer gespannen en daar heb ik mijn kaartjes aan hangen met van die kleine knijpertjes. Ook heb ik nog een katoenen vlaggenlijn hangen van de Xenos met hoera een.. eropen tussen elke vlag heb ik een kaart gehangen met een knijpertje. Zo hangen ze niet in de weg en het staat heel gezellig.
Ik heb ze aan linten gehangen van boven naar beneden tegen een witte muur. We hadden zo veel kaartjes gekregen (iets van 120), dit was de enige manier om ze allemaal kwijt te kunnen!
Ik had in een van de babydozen een geel lijntje en mini-knijpertjes van Zwitsal (met van die babyhoofdjes erop) zitten, die hebben wij gebruikt voor een gedeelte van de kaarten. De rest op het dressoir gezet en op de deur van de werkkast gezet. Echt ons hele huis was bezaaid met kaarten. En toen werd het Kerst en kon ik de kerstkaarten nergens meer kwijt *frons*
Bij de xenos verkopen ze van die 'ijzeren' kettingtjes met knijpertjes eraan vast, daar kun je zo ook aan hangen, alleen zijn die zo een keertje vol. Wij hadden ook linten door het huis (rose natuurlijk) en met paperclipjes of knijpertjes vast. Ideaal