We willen voor onze jongste dochter als kado een poppenhuis kado geven. Heeft iemand ervaring met een van deze huisjes? En welke raden jullie aan? Moet wel met lift Amelia - Kidkraft Poppenhuis - Poppenhuis - Altijd de laagste prijs bij Poppenhuis.nl! of Mijn droomvilla - Kidkraft Poppenhuis - Poppenhuis - Altijd de laagste prijs bij Poppenhuis.nl!
Ik heb een poppenhuis gekozen die minder hoog is en deze op een voetenbankje van Ikea gezet. Je kunt namelijk, als het op de grond staat de onderste verdieping helemaal niet zien. En daar dus ook niet fijn mee spelen. Een poppenhuis die ruimte geeft om de kamers zelf in te delen heeft mijn persoonlijke voorkeur. Zo kun je lekker creatief zijn en zelf de kamers inrichten of een slaapkamer verplaatsen. Verder heb ik gelet op veel open ruimte zodat je er makkelijk bij komt. Stel dat er een vriendinnetje komt en 2 poppetjes spelen in dezelfde kamer. Bij mijn poppenhuis kan er 1 kind aan de zijkant spelen en die kan er dan ook goed bij. Als je graag van netjes en opgeruimd houd zou ik een poppenhuis met deurtjes kiezen. Dat staat veel rustiger in de kamer. succes met je keuze!
Lisa heeft de Amelia. Ik vond de keuze tussen deze 2 ook moeilijk Mijn meiden kunnen prima met de onderste verdieping spelen. Ik kon toen verder ook geen poppenhuizen vinden die groot genoeg waren voor haar barbies. Hier is het iig een enorm succes!
Ik zou dan persoonlijk gaan voor de onderste, maar vind ze beiden wel erg druk.. Ik heb eentje waarvan je de deuren en dak kunt inklappen, lekker alle rommel uit het zicht
mijn dochter heeft de Savannah poppenhuis ik twijfelde tussen die en de 2 die jij laat zien. Uiteindelijk gekozen voor degene met de rustigste kleuren omdat het anders zo druk zou worden. Nr 2 zou zijn de Amelia
Mijn meid vindt dus de Droomvilla leuker maar ik lees op wehkamp dat het niet geschikt is voor barbies. Iemand ervaring mee? Passen de barbies niet in het bedje bijv?
Nou ik heb hem. Hij is prachtig de Droomvilla. Enige is dat de bedjes iets te klein zijn voor barbies maar voor de rest passen ze wel bij de andere meubeltjes/lift enz. Geen spijt iig