Ik moest zelfs 175euro per maand neertellen. Ik vind dat verschil bizar met nog geen tientje per maand....
Ik ben een groot voorstander, ondanks dat onze zoon 1 dag per week naar een kdv ging wilde ik hem ook naar de psz doen, uiteindelijk verviel het kdv en nu gaat hij alleen naar de psz. Wij hebben ook geen grote kennisen/familiekring met kinderen van zijn leeftijd en de interactie met jou als ouder is heel anders. Hij heeft het reuze naar zijn zin op de psz, hij wil nooit naar huis, heeft vriendjes en vriendinnen van zijn leeftijd waarvan sommige straks naar dezelfde school gaan, ook pikt hij dingen van andere kids op en praat hij stukken beter. Ik denk dat de overgang naar de basisschool straks ook een stuk makkelijker gaat, onze dochter willen we ook zeker op de peuterspeelzaal doen.
Ik ben er zeker een voorstander van. Mijn dochter gaat niet naar een kdv, ik vind het belangrijk dat ze op de psz straks leert om samen te spelen, dingen delen met kinderen en luisteren maar een juf. Ik denk dat de overstap naar de basisschool zo ook een stuk makkelijker wordt. Daarbij denk ik dat ze het ook gewoon ontzettend leuk zal vinden Hier kost het 60 euro voor 2 dagdelen.
Voor onze zoon zou het gratis zijn bij degene waar hij naartoe zal gaan. Maar word verhoogd naar 5 euro. Als nog geen geld. Maar ik vind het echt bizar dat er geen landelijke regels over zijn. En als je de kosten wil achterhalen van verschillende peuterspeelzalen dan ben je (in ieder geval in onze regio) een hele tijd aan het uitzoeken omdat het totaal niet inzichtelijk is.
C zal met 2,5 naar de psz gaan. Normaal passen mijn moeder en tante op en ik vind het belangrijk dat ze leert om te gaan met andere kindjes en alles wat er bij de psz komt kijken. Hier kosten 2 dagdelen 45,- Kon voorkeurdagen aangeven en hoop dat ze op di ochtend en vrij ochtend terecht kan