Hoi allemaal, Ik ben al bezig met zomerkleding voor ons jongste meisje! Wie nog meer? Mandje bij de Zara is al helemaal vol.. maar nu vraag ik me af of ik niet veel te veel bestel, want dit zijn alleen nog maar shirtjes en paar korte broekjes/rokjes/jurkjes. Wanneer het echt zomer is heb je natuurlijk ook van die schattige spaghetti hempjes etc nodig. Hoeveel hebben jullie meestal aan zomersetjes? Ik wil het eens een keer niet overdrijven😏
Ik heb hier meestal zo'n 10 shirtjes en 4 broekjes, 4 jurkjes en 3 rokjes, 1 jas, stel sandalen, 1 stel teenslippers en 1 stel schoenen.
Van tevoren koop ik alleen kleding die voor het voorjaar kunnen, rokjes met legging, shirtjes met korte mouwen, lange broeken voor de jongens. Pas als het écht zomers wordt koop ik korte broeken en shirtjes met spaghettibandjes. want er zijn ook zomers dat die shirtjes amper gedragen worden. korte broeken dragen de jongens overigens wel altijd in de zomer, maar dochter weer niet, die draagt al snel een lange broek of legging onder een rokje. Dus ik zou eerder wat minder kopen, en later nog wat bijhalen als het nodig is.
Ja de echte zomerkleding is er nu ook nog niet inderdaad.. maar ik wil mezelf aan een bepaald aantal setjes houden, want ik zie alweer hoe het gaat en ik wl veel te veel inslaan haha! Vind ook alles zo schattig 🙈
Ik heb toevallig vandaag ook weer het 1 en ander gekocht/ besteld. Ik heb alleen wel een jongen, dus de keuze is wat beperkter in dat opzicht. Ik houd altijd minimaal 10 t-shirts met korte mouw aan, meestal worden het er uiteindelijk een stuk of 15. Wat shirtjes met lange mouw of vestjes heeft hij nog van nu en het voorjaar, dus dat past hij van de zomer denk ik ook nog wel, hij groeit niet zo heel hard meer. Zit nu in maat 98 en aangezien dat vaak wordt gecombineerd met maat 104 is die combimaat nog wat aan de ruime kant, dus vast nog prima in de zomer. Korte broek ook een stuk of 8-10 en lange broeken heeft hij ook nog wel van nu liggen en die zijn evt. van de zomer zo bijgehaald mocht hij opeens een groeispurtje krijgen. Ik zou dus zo'n 10 setjes aanhouden, dan heb je voor elke dag wat schoons en evt. wat extra's voor als ze nat/vies worden met het buiten spelen. Dat gebeurd hier in de zomer toch meer en vaker dan in de winter en heb nu toch ook zeker wel 10 lange broeken en nog wat meer aan bovenkleding.