Mijn zoontje van 2 speelt alleen maar met auto's. Dat vindt hij echt geweldig. Op de vensterbank grote files maken, over bruggen ( boekje) rijden noem maar op. Ik wil hem niet te kort doen en probeer ook ander speelgoed bij hem uit. Een puzzel, een boekje, kleuren, klei, hamertje tik etc etc. Hij vindt het allemaal niets. Alleen maar auto's.. Kan ik hem gewoon zijn gang laten gaan. Ik heb het gevoel dat ik hem ook moet stimuleren met andere dingen, maar daar kijkt hij niet naar om. En om nu alles maar te kopen zodat het weer in de kast kan verdwijnen....
hahaha, klinkt zeer bekend... Hier nog zo'n autofanaat. Van de morgen tot de avond auto auto auto. Hij maakt er zo'n broem-geluidje bij en kent al vele merken ( dankzij opa en papa) uit zijn hoofd. Ik zou het gewoon laten gaan, bij de gastouders speelt hij namelijk heel graag met andere dingen, ook met poppen. Je doet er weinig aan denk ik..
Mijn zoontje is ook helemaal gek van auto's!!!! Speelt eigenlijk ook bijna altijd met auto's tractors en noem maar op!!! Af en toe pakt hij is wat anders maar dat gebeurt niet vaak! Ohhh ja als ie bij zn nichtjes is of ergens waar een poppenwagen staat, die pakt ie die!!! hahaha
Ach joh, laat hem lekker spelen zou ik zeggen. Mijn zoontje speelt ook veel met auto's, maar toch ook wel met andere dingen. Maar ik denk niet dat het kwaad kan hoor, hij kan zijn fantasie toch ook kwijt in zijn auto's zo te horen.
Ik heb 3 jongens, en de 2 jongsten doen dat ook alleen maar, de hele dag, overal file's haha! En treinen zijn ook erg favo hier. Maar ik laat ze ook maar er lekker mee spelen.
ik merk hier dat ze soms echt periodes hebben dat ze maar met 1 ding spelen. ik laat ze lekker. het kan best over 2 weken weer helemaal anders zijn. zo te horen kan hij z'n volledige fantasie hierin kwijt, dus stinmulatie genoeg lijkt me, alleen wat anders dan jij had verwacht
gewoon lekker laten spelen met zijn auto's. mijn zoon is ook een autofreak. af en toe hebben we er een korte treinfase doorheen of een vliegtuigfase... maar dat is kort mijn zoon is altijd in de weer met zijn auto's, en ik vind het geweldig om te zien hoe hij zijn fantasie hierbij gebruikt nee gewoon mooi met zijn auto's laten spelen, het is ook echt de passie van mijn zoon en ik laat hem er mooi mee spelen, anders speeltgoed verdwijnt al snel weer naar boven (om af te wisselen) terwijl zijn auto's hier al tijden liggen.
haha dat filegedoe ken ik hahaha. Hier ook elke dag file's! en botsingen, en dan moeten de brandweer auto's en ambulances weer er bij komen
Goh, wat apart toch dat die stereotypes al zo vroeg ontstaan. Mijn dochter heeft wel een bus, trein, auto enzo, maar doet er maar minimaal iets mee (lievelingslied is wel 'op een klein stationnetje' en echte treinen vindt ze geweldig) Maar echte meidendingen staan toch echt wel hoog bovenaan om mee te spelen. Maarreh, over je vraag. Als hij er zich echt enorm goed mee kan vermaken, tja lekker zo laten toch. Als mijn dochter lekker zelf aan het spelen is, ga ik dr geen andere dingen opdringen, die zijn meer voor als ze zich verveelt..
Haha ja hier ook hoor! En soms botsen de auto's zo hart tegen elkaar dat de stukken er af vliegen, waar ik dan weer niet zo blij mee ben...
ha ha hier ook zo'n autofanaat. Ik koop ook alleen maar stevige auto's, want ze moeten wel eens botsen en in de file staan en parkeren, natuurlijk. Hij heeft ook een autokleed en een garage, dus dat is dolle pret. En zn auto's beleven heel wat avonturen. hij is ook helemaal gek van de cars film.
zolang hij de fantasie gebruikt, wat hij wel doet zo te horen ( brug is een boekje) dan zou ik nog niet meteen in paniek raken hoor. je kan af en toe eens een knutselwerkje, kleuren of knippen proberen als hij wat ouder wordt om dat te stimuleren ( samen iets maken ofzo), omdat dat voor creche en kleuterschool wel handig is. maar verder lekker laten doen. heb je al poppetjes erbij geprobeerd of dieren? dat kan je combineren met de auto's.
ooh ja ik heb hier ook een paar auto's die total loss zijn maar die absoluut niet weg mogen Tegenwoordig komt hij met ambulance aanrijden en dan moet ik er in dan zeg ik nee dat past niet hoor... Nou dan moet er maar een grotere komen volgens mijn zoon Ik zeg: ja een echte zeker? hahahha
hoeft niet hoor mijn dochter speelt het liefst met auto's. vroegen voor haar eerste verjaardag dan ook auto's ed. tuurlijk was er iemand zo eigenwijs om een pop te geven. ze vindt em lief hoor, maar de laag stof wordt steeds dikker als ik er niet af en toe een doekje overheen haal. nee, het liefst doet ze vroem vroem met auto's
Je hebt: jongens/jongens Jongens/meisjes en Meisjes/meisjes en Meisjes/jongens. Ik was vroeger echt een meisje jongen1 altijd met auto's en lego spelen ipv met poppen Mijn zoon is een echte jongen/jongen merk ik wel...
Ja joh, dat weet ik wel. Maar toch zijn de meeste jongens jongen/jongens en meeste meisjes meisje/meisjes.. Toch? Of is dat gel*l?!