Hi, Voor een cadeautje ben ik op zoek naar een gouden babyarmbandje. Ik zoek een fijn armbandje en liever geen bedels die eraan hangen, 'tussen' het kettinkje vind ik dan wel weer leuk. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel . Wie weet er een leuk merk die mooie, fijne gouden baby armbandjes maakt?
Idd even langs de juwelier. Van moeder heb ik als kraamkado een armbandje gekregen voor mijn dochtertje met naamplaatje. Ook met een bedeltje...
Ik breek ff in... Vanaf welke leeftijd deden jullie een armbandje om? Ik heb namelijk ook een armbandje gekregen als kraamcadeautje, maar vraag me af wanneer je het kan gaan dragen? Dat de kleine er geen last van heeft etc
Hier ook bijna gelijk na de geboorte, dag en nacht ze heeft er nooit aan gezeten en ze draagt hem nog altijd (hij wordt nu wel bijna te klein)
Bangle set - Je t'aime... ... Ma Cheriè - Petite Jae Die heb ik als kraamcadeautje gehad. Is een set voor moeder en dochter en echt heel erg mooi!
Hier ook hetzelfde er zitten 2 ringetjes op zodat hij strakker of losser kan. Ze zit er nooit aan terwijl ze overal aan zit te trekken maar haar armbandje nooit