Peuterspeelzaal tijden

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door happynienja, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    08.30 tot 11.15

2. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    Lorenzo mag per 1maart

iemand toevallig uit brabant hun kindje op psz timpe-tampe???

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier gaat Yannick op dinsdagmiddag en vrijdagochtend.

Tijden zijn van: 8.45 - 11.30 uur en 13.00 - 15.30 uur.

Hij staat nu op de wachtlijst voor 4 dagdelen en het cb heeft er dringend de vraag bij gezet zo spoedig mogelijk.

Hij loopt achter met zijn taal. Eerst deed hij bijna niks maar sinds hij buisjes heeft gekregen vorig jaar praat hij thuis een heel stuk meer. Daar en bij de oppas niet heel veel meer. Daarom een indicatie om 4 dagdelen te komen. Hopelijk gaat hij dan daar ook meer praten.

Hij krijgt ook logopedie.

De maandagmiddag en donderdagochtend komen er dan bij.

Oja en over het slapen. Toen Yannick voor het eerst naar de psz mocht sliep hij eigenlijk s'middags ook nog. Maar wij waren gebonden aan deze dagen omdat mijn moeder hier in huis is dan en op de andere dagen niet. Hij sliep dan op dinsdagmiddag niet en dat ging heel goed. Hij was wel meer moe daarna maar ging op tijd dan naar bed. Of ik legde als hij het echt niet trok en s'morgens soms nog 1 uurtje in bed. Maar later ging dat ook meer niet dan wel, dan wilde hij gewoon niet. Dus mijn ervaring is dat het wel goed kwam met op de tijd dat ze sliepen normaal. Maar dat is voor ieder kind natuurlijk ook anders.

Ik kom uit brabant maar niet uit jouw buurt Veghelsemeid haha. Helmond

4. misa

misa Niet meer actief

Hier werkt het ook zo met die tijden. Misschien is het haalbaar voor je kindje om die ene middag niet te slapen, of voor of na de tijd te slapen? En anders kun je misschien met de psz zelf overleggen of er andere mogelijkheden zijn?

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Onze dochter gaat dus sinds vorige week maandag. Maandagmiddag en donderdagochtend. Vorige week maandag heb ik haar om 11.00 uur een uurtje op bed gelegd en om 12.00 uur weer wakker gemaakt, broodje gegeten en om 12.45uur heb ik haar weggebracht, het ging erg goed was ook niet extreem moe 's middags.

Vandaag heeft ze van te voren niet geslapen. Ook vandaag ging het goed op de psz. Toen ik haar om 15.15 ophaalde heb ik haar niet meer op bed gedaan, omdat ik bang zou zijn dat ze dan vanavond niet op bed wilde. Ze heeft het goed volgehouden, we hebben vanmiddag na de psz wat tv gekeken en lekker rustig aan gedaan.

Deel Deze Pagina