word de peuterspeelzaal ook vergoed als je je kind er 2 ochtendde heen zal brengen! wie weet dit? Edit Moderator: Goed kijken waar je een onderwerp neer zet!
lekker duur dan 45 euro voor 2 ochtende in week vooral als je niet werkt en later toch je kindje bij de andere kindjes wilt laten spelen 1 ochtend kan hier niet voorwaarden 2 ochtenden of middagen
Is er geen andere peuterspeelzaal in de buurt, waar je je kindje wel 1 keer in de week kunt brengen? Is dit dan 45 euro per week? of per maand?
jeetje ja dat is inderdaad veel. Het gaat dan om een uurtje of 6-7 per week schat ik? Nou dat is makkelijk geld verdienen. En dan ook nog de mensen verplichten om 2 dagdelen te komen. Kan me voorstellen dat je dit heel duur vindt en op zoek bent naar andere mogelijkheden om je kindje te laten spelen met andere kinderen.
Hier voor 2 ochttenden ruim 80 euro. Ik ga haar nu bij het kdv inschrijven, dit krijg ik wel vergoed, en ze doen er hetzelfde als op de peuterspeelzaal. Het kost me dan 25 euro
Psz krijg je niet vergoed. Alleen als je op bijstandsniveau zit. Ik betaal voor Yasmin per maand voor 3 dagdelen per week. Hoeveel weet ik niet precies, maar volgens mij rond het bedrag dat jij per week noemt hoor anja!
hier is het niet naar inkomen, maar voor iedereen gelijk. 2 dagdelen per week voor 46,50 euro per maand.
hier gaat het ook naar inkomen en betaal je tussen de 26,50 en 66 euro per maand. @anja weet je zeker dat het per week is lijkt me sterk namelijk.
@anja er staat inkomen per maand en het aantal dagen per week maar de bedragen zijn per maand. als je in de algemene voorwaarden kijkt staat er ook dat het maandelijkse betalingen zijn.
nee psz draait op subsidie van de gemeente en de ouders betalen een inkomensafhankelijke bijdrage. Je ziet dat sommige psz gebruik maakt van hulpouders. Dan word jij verplicht om als ouder eens in de zoveel tijd een ochtend te helpen. Die speelzalen zijn doorgaans weer goedkoper dan de speelzalen die geen gebruik maken van hulpouders.
WEL DUUR ZEG hier betaal je 22 euro per 4 dagen(2 ochtenden en 2 middagen) en als je 5 dagen wilt betaal je 27 euro. Je krijgt het natuurlik niet terug, het is geen kdv. Je kind leert er zoooveel.
Voor mijn oudste betaalde ik destijds een vast bedrag(25 gulden geloof ik) Voor mijn jongste was het ook inkomens-afhankelijk,maar niet veel.