Jemig, ik betaal dus veruit het meeste van iedereen hier Namelijk 63 euro per maand, voor een ochtend en een middag en dan ben ik ook nog eens 1x in de 10 weken ongeveer hulpmoeder..En nee, wij verdienen niet boven modaal. Ik werk 15 uur per week en vang een normaal uurloon en mijn man verdient lekker, maar zeker niet boven modaal...Joh
net even gekeken voor 'onze' psz, bijdrage is inkomensafhankelijk en zou voor ons ca 40 euro p/m zijn bij 2 dagdelen en wij verdienen even boven modaal. prima te doen voor ons.
@ loetje, jij betaalt niet het meeste hoor. TS betaalt 45 euro per week. maar goed, het is geen wedstrijd. Ik zelf zou er dan voor kiezen om niet naar de psz te laten gaan. Vaak zijn er dan ook maar weinig gediplomeerde aanwezig, en dan vind ik het wel erg veel geld. Misschien hebben ze bij jullie ook een soort van "samen speel initiatief"? Wij hebben dat hier. De kids spelen samen en de moeders kletsen samen? zijn ook regels en structuur. Het fijne weet ik er niet van, maar het klinkt me leuk! Liefss, Taliaa
Wedstrijd? Het gaat mij erom dat ik ver boven de gemiddelden zit, terwijl wij zeker geen topinkomen hebben! Heeft meer met verontwaardiging te maken dan dat ik het zie als een wedstrijd hoor..Overigens staan er bij ons op de groep 3 gediplomeerden en 1 stacière, dus wat dat betreft is het wel netjes geregeld. Hier ook geen samen speel initiatief, helaas... Als ts 45 euro p/w moet betalen, dan heeft ze òf een megasalaris òf ze heeft het niet goed begrepen en is het gewoon 45 euro p/m, wat me logischer lijkt gezien de gemiddelden die hier betaald worden..Anders zou ze dus op zo'n 180 euro p/m komen, lijkt me dat dit echt niet klopt...
ze had niet goed gekeken en jullie ook niet als je verder leest zie je dat ze verteld dat ze het fout had en het per maand was hihi.