kado tips 3 jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door honeyy, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hoi hoi!

Het zoveelste topic voor kado tips ;)

Onze dochter word nov. 3 en er word nu al gevraagd wat ze zou willen
    Maar we weten het niet!!! Ze heeft al zoveel..

Jullie nog tips? Dingen die bij jullie kindjes een hit zijn / waren?

Liefs x

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Geeft ze zelf nog niet aan wat ze graag wil?
    Onze dochter kijkt al eens in de reclameboekjes met speelgoed en duidt soms aan wat ze graag zou willen...
    Als ik persoonlijk vind dat ze teveel speelgoed krijgt, vraag ik mensen ook wel eens een bon voor schoenen die ze dan mag uitzoeken.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat hier leuk is;
    Alles van duplo, haar fiets is ze gek op, verkleedkleding, puzzels, boekjes, knutselspullen
    Voor haar derde verjaardag heeft ze een poppenhuis gekregen daar speelt ze veel mee

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik had hier ook bonnen of een bijdrage voor bv de dierentuin gevraagd. Was ontzettend leuk met beide ooms een dagje naar de dierentuin geweest.

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Verkleedkleding
    Poppenspullen
    Puzzels
    Klei
    Kleurboek met potloden
    My little pony

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Zo'n kleine step
    Kassa en mandje met spulletjes

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ze wilt niks.. vorig jaar mocht ze met haar tantes uit heel de speelgoedzaak iets zoeken, maakte niet uit wat. Wou ze alleen een speen voor de pop ;)
    Zal het dit jaar nog eens proberen :)

Miss T.thanks! Maar dat heeft ze allemaal al *schaamschaam*

Bijdrage voor abbo,.ook leuk! Even kijken waarvoor, want hebben al een abbo voor de efteling.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Een tevreden kind.. Wat wil een mens nog meer :)
    (Nahja,. Behalve een leuk kado dus)

Knutselspullen doen het hier ook goed.
    E strijkkralen kan ook al wel op die leeftijd..
    Of zo'n mozaïekset... Van die insteekpinnetjes zegmaar.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Poppenhuis
    Keukentje/winkeltje
    Glitter-knutselspul
    kinder-laptop Vtech/Dora
    Muziekinstrument

10. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Kralen rijgen is hier favoriet en ga ook dingetjes vragen als kleurentorentjes (spelletje), een mooie poster voor op haar kamer, prentenboeken, nieuw parapluutje, regenlaarsjes en playmobil.

Kleine poppetjes vindt ze ook heel leuk: mini my little pony, dinosaurussen, little pet shop etc.

Oh en luisterboeken! Ze heeft een oude cd speler in haar speelhoek staan en die moet altijd aan om lekker liedjes en verhaaltjes te luisteren.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter krijgt een poppenhuis en van mijn ouders de quinny poppenwagen. Aan de rest heb ik rolschaatsen, nieuwe kleurboeken, strijkkralen en playmobil prinsessen gevraagd. De playmobil had ze gezien in de winkel..

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Furry frenzies zijn leuk, wij hebben vandaag een baan bij de Wibra gehaald. Onze oudste had er bij een vriendin al veel mee gespeeld

Verder populair: keukenspulletjes, My Little Pony, legpuzzels, kleurpotloden/verf/klei/schaartje etc, spelletjes zoals lotto, duplo (maar dat heb je waarschijnlijk al)

13. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Playmobil, bambino loco en spel: "Nijntje voert de dieren." deden het hier goed.

14. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Een gezelschapsspel is wel erg leuk (of Loco), ook van dat spul waarop ze met water kunnen kleuren of tekenen is leuk. Een kleiset (taartjes,- op snoepmaakset) deed het hier goed. Zelfde geldt voor bijv spullen voor een verkleedkist (hoedjes, jurkjes, muiltje kroontje). Een leuk voorleesboek is nooit weg. Favoriet hier is Jan en Noor, maar als je vaak bij De Efteling komt is het sprookjesboek die ze daar verkopen misschien wel heel leuk. Iets nieuws van Duplo. Echte meisjesspullen vindt ze hier erg leuk om te krijgen (nagellak, sierraden, ringetjes, mooie haarspulletjes, toilettasje, gewoon tasje). Of meer praktisch een rugzakje, kleertjes, pantoffeltjes, balletjurkje, mooi badpakje. Misschien heeft ze wel een nieuw (dek)bed nodig oid?

Voor buiten: een fiets, bolderkar, watertafel, zandbak, glijbaan, klimrek of waterbaan.

Verder speelde mijn dochter vanaf dat ze drie was graag winkeltje. Dus een kassa, winkelmandje, nepgeld, portemonnee ed was ze erg blij mee.

Blijft lastig he? Ze hebben en krijgen al zo ontzettend veel.

15. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Wat ik sowieso als tip wil geven, probeer op te letten wat ze zelf tegen mensen zegt.
    Hier hadden we 3 dezelfde dingen omdat ze dat tegen verschillende mensen ha gezegd ;) Het waren van die vleugels met een toverstokje, dus dat is niet erg om dubbel te hebben (ook Miss meteen een tip als kado, erg leuk en betaalbaar). Verder zei ze tegen veel mensen dat ze een konijn wilde, ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik dat niet zo'n goed idee vind.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, maar ik neem aan dat mensen dat sowieso ook wel even checken bij de ouders als de dame in kwestie om een konijn voor dr verjaardag vraagt :D

En idd, vleugels met toverstaf: gisteren voor 1,29 :$ gekocht bij de Action ;)

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
  18. aannaa

aannaa Lid

15 jan 2009
    91
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hier de dansmat en meezing microfoon van K3 voor haar verjaardag!

19. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Wat een leuk cadeautje zeg. Maar, is het er na een keer handen wassen al af of pas na flink douchen/ in bad?

20. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Konijn heeft ze dus ook niet gehad, maar ik denk dat als ik niet zo duidelijk was er een aantal mensen waren die het een goed idee vonden. En het waren idd die vleugels van de action die ze heeft gekregen. En ook nagellakjes, wat je in je volgende berichtje schrijft, haha

Deel Deze Pagina