Mijn zoontje drinkt slecht of zeg maar niet! Heb net de gele fles naar binnen gedruppeld. Bij het inbrengen van de fles gaat hij zo hard krijsen. Ben zo wanhopig!! Dit gaat al tijd nu zo en het gaat van kwaad tot erger. Hij krijgt nu sinds een maand nexium en sinds week voeding voor KMA en sinds gister nutramigen
Och, dat is niet fijn meid. Ik lees dat je sinds gisteren Nutramigen geeft. Onze dochter moest daar erg aan wennen en we hebben dus heel voorzichtig opgebouwd in een paar dagen tijd: steeds een schepje meer Nutramigen en een schepje minder van haar oude voeding. Is dat nog een idee? Want Nutramigen is echt heel erg smerig. Nu drinkt ze het met smaak, maar da's echt wennen hoor, ook voor zo'n kleintje! Sterkte.
In de ochtend drinkt hij zijn fles helemaal leeg in 1x en hij deed dit ook voor de nutramigen dus lijkt me niet dat het aan de voeding ligt.
Misschien zit ik op het verkeerde spoor en is het echt iets anders, maar als je kindje een ernstige KMA heeft en nog maar sinds heel kort op de juiste voeding zit, duurt het echt wel even voordat alle effecten van de "slechte" voeding uitgewerkt zijn. Dat 's ochtends wel goed drinken herken ik helemaal, dat deed onze dochter ook. Kennelijk dat ze dan zoveel honger hebben dat de pijn minder gevoeld wordt? Na een paar dagen zagen we echt wel verbetering op de Nutramigen (lees: niet meer gillen tijdens het drinken), maar voordat de darmpjes echt rustig waren, waren we zo bijna 4 weken verder. Maar nogmaals, geen idee of het dit ook is bij jouw kindje. Ben alleen bang dat ik je niet meer te bieden heb dan mijn eigen ervaringen, en anders het advies om toch weer bij de arts aan de bel te trekken.
Ik merk wel verbetering al zo snel met de nutramigen want hij heeft na elke voeding rustig in zijn box gespeeld en meerdere keren naar me gelachen! Dit heeft hij nog nooit gedaan. Net wel de HA post gebeld en een arts aan de lijn gehad en die was best boos over het feit dat ik eind maart pas naar de kinderarts kan. Ze gaat nu regelen dat ik er morgen terecht kan.