s'nachts veel wakker wat nu?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lidia, Apr 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi

nou volgenms mij heft damian vandaag z'n regeldag.. :(
    gisterenavond : meneer wil om de 2 uur eten maar drinkt niet meer dan 100cc terwijl hij eerst makkelijk 120 dronk..
    vannacht wel 3 keer wakker voor een fles :( en toch maar 100 cc drinken!
    heb wel geprobeerd om het met de speen even uit te stellen maar op een geven moment geef je toch toe :oops: :)
    hoe kan ik hem weer laten doorslapen tot 04:00 uur(hij krijgt laatste fles om 23:00 uur) en dan weer tot 08:00?

overdag slaapt hij wel maar ook niet overdadig veel en het slapen s'avonds gaat wel goed vanaf 20:00 in zijn eigen bed maar s'nachts is het feest :( :(

na zijn fles is hij gewoon wakker(en ik niet ;) )

wie weet raad? :D :D :D

groetjes

2. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee heeft eergisteren ook een nacht gehad dat ze ineens om 3 uur wakker werd! Ik wilde er meteen heen vliegen, maar mijn man zei laat haar maar even. Na een half uur was ze stil en ik heb haar niet weer gehoord tot 9 uur! Ik denk dat een baby gauw genoeg weet wanneer er iemand komt en wanneer niet. Ik zou het gewoon eens uit proberen, het is wel even zielig maar het kan je een hoop onrustige nachten besparen! Probeer ook eens stiekem te gaan kijken zonder dat je lawaai maakt, Esmee ligt meestal met haar oogjes dicht te huilen. Dit doen ze ook wel om in een diepere slaap te komen.

Share This Page