heey iedereen, ff mijn hart luchten pfff fay is vandaag voor het eerst naar de psz geweest ze moest van 1 tot 3. normaal speelt fay met ieder kind en is ze altijd vrolijk, maar ze wou niet eens dat lokaal binnen. ik ben van 1 tot 3 erbij geweest omdat het alleen maar heel de tijd huilen was, en die leidsters deden ook niet echt moeite om der gerust te stellen! ik weet dus echt niet wat ik hier mee aan moet zeg, wat een drama. Ik was uit eindelijk thuis met fay en ben in huilen uitgebarsten omdat ik er gewoon geen goed gevoel bij had. In die 2 uur is geen 1 van de 3 leidsters bij fay geweest. Wat zouden jullie doen of overdrijf ik?
Nou dit is wel een beetje raar... ik kan me voorstellen dat ze niet teveel naar haar toegaan om haar een beetje te acclimatiseren maar in al die tijd had er best wel even iemand erbij mogen komen.
Rare gang van zaken, ze zouden toch juist er even bij moeten gaan zitten dan met een speeltje en een kletspraatje. Kan me voorstellen dat je er geen lekker gevoel bij hebt.
Soms is het ook zo, dat je als ouder, beter snel weg kan gaan (hoe moeilijk ook). Vaak zie je dan, dat het zo over is. Misschien is het een idee, om dit met de leidster te bespreken en te vragen of ze je bellen als het niet gaat. En anders zou ik gewoon een tijdje wachten, tot ze wat ouder is. Succes!
@prinses precies dat gaan we dus ook donderdag doen gewoon gelijk weg gaan! Maar k wist dus niet wat k moest doen omdat k met niemand kon praten. We zien het donderdag wel maar k was echt van slag dat arme kind!
Nou, waarschijnlijk was er wel iemand naar Fay toegegaan als je er zelf niet bij had gezeten hoor. ( dat lijkt me tenminste wel) Ik heb bij een kdv gewerkt en daar merkte ik al snel dat het geen doen is om een kind te troosten dat je zelf niet kent terwijl de ouders nog in beeld zijn. Maar ik vind wel dat ze dit even uit hadden mogen leggen. En het is ook heel normaal dat je na een half uurtje even belt om te vragen hoe het gaat hoor!
In al die jaren dat ik op een kdv heb gewerkt is er nog nooit 1 kind geweest dat langer dan 10 minuten verdrietig was trouwens ... ( uitzonderingen: kindje met koorts en een kindje met ernstige verstopping) Succes volgende week!
jeetje zeg wat vreemd. hier had jimmy ook veel moeite de eerste keer en huilde enorm als ik wegging. maar de leidsters die vingen hem goed op. succes de volgende keer en het is inderdaad beter om zo snel mogelijk gewoon weg te gaan. als ze gaat huilen troosten ze haar ehct wel.
Ik denk dat de leidsters zich geen houden wisten te geven omdat je er nog bij was. Geef haar de volgende keer gewoon even over aan één van de leidsters, dan kunnen ze samen naar je zwaaien. Maak je afscheid niet te lang, dat scheelt ook, een kort en krachtig afscheid Succes