De meiden willen graag het poppenbedje van Nenuco hebben voor sinterklaas. Die kan je aan je bed vastmaken. Erg leuk, maar ook erg duur. Ben al op mp aan het kijken, maar weet iemand toevallig of dit idee in een ander merk bestaat?
Ik ben even mee aan het zoeken, had hem weleens in de folder gezien, maar het is 45 euro voor pop + bedje + accessoires? Mijn dochter slaapt ( Net als wij met hun deden ) gewoon met haar babypop in bed. En ze hebben een gewoon wiegje wat op hun kamer staat. Maar dat zoek je vast niet
Nee dat zoek ik idd niet. Gewone wiegjes heb ik idd ook gezien. Daar is op hun kamer ook wat minder ruimte voor vandaar dat ik deze leuk vond (en de meiden wezen hem ook aan in het intertoys boek ) ze hebben hun pop trouwens ook in bed zitten nu. Vind het veel geld. Wordt als ze hem krijgen sowieso samen doen. Misschien dat dit merk het als eerste bedacht heeft.
Ik heb geen ervaring ermee maar wel is het zo dat al het nenuco spul wat hier tot nu toe in huis is gekomen echt heel erg is tegen gevallen.
Wij hebben het van dat merk en ik vind het tegenvallen omdat het niet goed blijft zitten. Het valt er elke keer af. Edit: hoor nu van mijn man dat het aan mij ligt. Ik vergeet bepaalde buizen kennelijk.
Het bedje blijft bij ons ook niet goed zitten en valt eraf, als het goed is moet je het tussen je matras doen. Net als de couveuse ook al zo zonde van het geld.
Mijn dochter wil hem ook maar ik doe het niet. Daar in plaats krijg ze die vogelkooi met vogeltje. Hele set baby spullen 25 euro was dat bij de Bart smid met pop en al ook al heeft ze die al ze wilde toch weer poppen en spullen daar van. Step met bescherm dingen.
Mijn dochter heeft dat bedje wel. Het was even uitzoeken hoe het het beste bleef zitten, maar dat is inmiddels gelukt. Ik ken geen ander merk dat hetzelfde verkoopt.