hallo allemaal, ik heb een vraagje, wij willen nu graag een buggy gaan kopen voor onze joey, maar wat wij een beetje moeilijk vinden is dat joey dan andersom zit, dus niet meer naar ons kijkt. gezien wij nogal wat heftige ervaring hebben gehad met spugen en verslikken zouden wij het fijn vinden om een buggy te hebben waar joey in kan maar dan met zijn gezicht naar ons toe. heeft iemand tips of namen bij wat voor buggy ik dan moet kijken, ik hoop dat iemand ons kan helpen groetjes angelique
Wat wij hebben is niet echt een bubby te noemen maar wel heel erg handig in het gebruik, handig in te klapen en kan overal tussen door. De Bugaboo Bee! Niet goedkoop in de aanschaf maar ook in deze kinderwagen/bugy kan hij naar je toe geplaatst worden. Trouwens, ik weet niet of je nog een kinderwens hebt maar de Bugaboo Bee is ook te gebruiken vanaf dag 1.
Wij hebben de Maxi Cosi Mura en daarbij kun je het stoeltje van je af en naar je toe erop zetten. Wij vinden het zitgedeelte ook heel erg degelijk en heerlijk zacht om op te zitten. Wij hebben het stoeltje ook altijd naar ons toegericht staan. Wij hebben deze buggy heel bewust gekozen, omdat ik ergens heb gelezen dat het kinderen een heel onveilig gevoel kan geven om van je af te zitten, waarbij ze hun ouders dan dus niet kunnen zien. Aangezien Noelle uberhaupt al een heel onveilig gevoel heeft overgehouden aan haar geboorte, wilden we er voor de rest dus ook voor zorgen dat ze zich zoveel mogelijk veilig voelt.
ik heb een chicco combi wagen 3 in 1 o.a ook met zitgedeelte naar je toe en van je af. gebruik tot nu toe nog de bak maar ik vind het ook belangrijk dat ze ook naar mij kan kijken, ook omdat ze een draagdoek baby is.
nog iemand tips? of zijn dit echt de enigste mogelijkheden, er is verder geen kinderwens meer. Wij hebben nu zo een quinny kinderwagen die je wel als buggy kan gebruiken, maar het is zo een log groot ding om mee te shouwen zeg maar.. dus ben echt opzoek naar een beetje tilbaar en compact.. groetjes angelique