Hallo, Volgens mij is hier al wel eerder een topic overgeweest, maar waar kan ik online van die plakkertjes krijgen die ze ook op peuterscholen en basisscholen gebruiken bij peuters/kleuters? Ik bedoel van die figuurtjes, bijv. blauw vierkantje, rood driehoekje of wat dan ook, die de kinderen met plaksel op moeten plakken. In de speelgoedwinkel hebben ze wel iets van SES, maar dat zijn zulke ieniemienie streepjes e.d. Daar kunnen we niks mee. Dat is gewoon voor oudere kinderen. Ik zou ze heel graag willen hebben! En plaatjes uitknippen (doe ik dan) en zoontje opplakken doen we ook wel, maar kant & klare gekleurde figuurtjes zijn wel zo handig en leuk! Groetjes, Hanna
Cats-Wesco - schoolleverancier OP deze site ergens! Ik heb de link toen opgeslagen omdat ik zo ook (nog steeds) wil halen!
Hmm tja wij zijn hier inmiddels gewoon fan van stickers die kun je op elke straathoek kopen.. ipv dat je online met gaan bestellen en dan maar hopen dat je thuis bent als de postbode komt... maar soms verkopen ze die jij bedoelt wel bij de diverse euroshops en aanverwanten.
Bedankt voor de link! Ik ga eens kijken. Ben wel 'bang' dat je dan grote porties koopt... Kunnen we hier even vooruit!
Het gaat mij er om dat zoontje oefent met kwastje/plaksel. En natuurlijk kan ik zelf ook wel plaatjes gaan knippen, maar dit is wel zo makkelijk. Want ik heb niet altijd zin/tijd om zelf te gaan knippen. Post dat niet door de brievenbus past, kan hier prima gebracht worden. Ik ben meestal wel thuis; en anders komt het de volgende dag wel.
Hmm mja.. dat heb ik stiekem uitbesteed aan school wel heb ik laatst een fatsoenlijke schaar gekocht en zit mevrouw nu dus alle kerstkaarten uit te knippen en vervolgens te plakken op vanalles met een lijmstift overigens.. ik was na 1 potje wel klaar met die vieze witte rommel die niet plakt.. nog overwogen om behangplak te gaan gebruiken maar dit werkt ook prima eigenlijk (en ik had op dat moment geen potje voor de lijm... dus vandaar)