vanmiddag was het dan zo ver mijn kleine meid ging afscheid nemen op de peuterspeelzaal o wat vond ze het leuk dat ze mocht uitdelen afscheid is echt heel leuk gegaan maar voor mij erg emotioneel een nieuwe tijdperk begint na de zomer vakantie dan mag onze kleine meid naar school wie van jullie kindjes hebben ook al afscheid genomen van de psz ik vind het zelf denk ik net zo spannend hahaha
Hou op schei uit! Ben bang dat ik ook ga janken ... Maar ben nog banger dat mijn zoontje er emotioneel onder zal zijn. Hij gaat sinds een tijdje ook 1 dag naar het kdv en heeft daar echt vriendjes, het is ook echt heel leuk en lief daar allemaal. Als er nu kindjes weg gaan, heeft hij het moeilijk mee, is echt verdrietig en mist dat kindje dan. Maar nu is hij de tweede in lijn die weg gaat. Dáár zie ik nog meer tegenop! (jaja, nu al ..).
Onze dochter heeft vandaag ook afscheid genomen van een vriendinnetje en dat vind ik wel zielig nu hoor...1 voor 1 worden de peutertjes nu kleutertjes en ze hoort nu wel bij de oudsten. Ze gaat zelf pas in oktober, dus duurt nog fftjes, maar vanmiddag was ze wel echt verdrietig. Gelukkig komt ze wel bij een ander vriendinnetje in de kleuterklas en bij ons buurjongetje. Maar man o man...wat een reuze stap weer
vandaag heeft ze op de vve afscheid genomen daar was ze vandaag voor het echt laatst morgen nog een half dagje en dan is het vakantie en mag ze naar de o zo grote basisschool
Oh hou op schei uit zeg! Over 3 maanden gaat mijn zoontje ook naar school toe en ik krijg er nu al een knoop van in m'n maag! Ik ben er echt nog lang niet aan toe om m'n kleine mannetje dagelijks naar school te moeten brengen... Hij kijkt er zelf enorm naar uit, maar mama is blij dat het nog heel eventjes duurt hoor! Na de zomervakantie gaat hij nog 2 weekjes naar de psz en daarna gaat het wennen op de basisschool beginnen... *slik* ...
Ik vond het ook vreselijk... maar zoals ze zeggen, alles went! Nu is het elke dag weer een race tegen de klok, optijd wegbrengen, optijd halen, dan weer naar school en weer op tijd ophalen.... geloof me... de dag vliegt voor bij! Geniet deze vakantie dus maar extra van de tijd samen.... En na 6 weken zijn we blij als ze weer naar school gaan denk ik!