....... nog zo'n leuke winterjas gevonden. Maar welke kleur is nou leuker........... ik kan niet kiezen!! En het wordt er toch echt eentje..... Welke zouden jullie doen? De rode of de blauwe?
Ik zou voor rood gaan.. Juist ondat heeel veel mensen een blauwe zouden nemen..: Dan ben je niet 1 van al die anderen
ik hoor ook bij de grote massa blauw... maar je ziet inderdaad het meeste blauw. Ik vind het jasje in het blauw al opvallend genoeg. Leuk opvallend, dat wel.
Mijn zoon heeft bijna altijd een rode jas, dus die zou ik kiezen. Ik vind dat altijd erg stoer staan bij een jongen.
ik zal jullie iets vertellen: heb net gebeld en m toch omgeruild voor de rode! Ik vind die felle kleurtjes zo lekker stoer en vrolijk staan, ik dacht doe toch een rode!
Voor een jongen vind ik rood makkelijker dan voor een meisje. Bij een meisje kan een rode jas nml vloeken met een broek/rokje etc. Ik vind beide wel leuk. Met een rode jas kun je 'm zo terug vinden in de speeltuin, heel handig! Ik vind persoonlijk de blauwe wel leuker. Ik vind de jas wel koud van boven. Persoonlijk kies ik een jas met capuchon en hogere kraag. Ik ga vaak op de fiets.
haha, ja kan hem zeker makkelijk terugvinden. Maar ik beseft me ook dat we al een donkerblauwe jas hadden en ik vind dus ook die felle kleurtjes wel leuk bij kleintjes staan.