Ervaring Etos eco luiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moekje, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Zoals jullie waarschijnlijk zien ben ik benieuwd naar ervaringen met de natuurlijke luiers van Etos. Mijn zoontje is allergisch voor luiers. Heeft erge eczeem boven z'n piel en op z'n billetjes. Wij hebben werkelijk alle merken reguliere luiers en billendoekjes geprobeerd en lopen zelfs bij de kinderarts hiervoor. Ik heb al ens bij de kinderarts gevraagd of er geen hypoallergene luiers verkrijgbaar zijn maar hier konden zegen antwoord op geven. Toen bedacht in min dat er anno 2013 vast wel natuurlijke luiers verkrijgbaar zij. En ja hoor na enig google werk kam ik die eco luier van de Etos tegen. Heeft iemand hier ervaring met natuurlijke luiers?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Is hij echt van Etos zelf? Heb wel een keer eco luiers gekocht bij de Etos: wittige pakken geloof ik, maar was een ander merk. Bevielen prima, maar aangezien kindjes hier nergens last van hebben koop ik wat in de aanbieding is.

Heb je ook over wasbare luiers nagedacht of lijkt dat je niets?

3. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee ze zijn idd van een ander merk maar ze schijnen alleen bij Etos t worden verkocht. Hoe waren ze met lekken (buikslaper die snel lekt 's nachts)

4. topper12

topper12 Niet meer actief

Je bedoelt de luiers van Nati?

Ik ben er erg tevreden over! Mijn dochter heeft nog maar 1 x gelekt en dat was toch echt onze eigen schuld :) Ik zou gewoon een pak kopen en overdag eens proberen in eerste instantie.

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier ook de nati luiers. Ik vind ze erg fijn en lekker niet snel door. Zitten lekker en zacht. Gewoon een x een pak proberen zal ik zegge .

Best regelmatig aanbiedingen 2e halve prijs.

6. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Bij mijn zoontje gebruikt en nu bij onze dochter ook weer en zeer tevreden over. Onze kids hebben beiden een huidaandoening dus kunnen geen normale pampers etc. verdragen, hun huid gaat dan open door de plastic randen. Eigenlijk zijn de luiers van Nati de enige luiers die ze wel aan kunnen doen en goed verdragen met hun huidaandoening.

Ik zou het dus zeker gaan proberen, ze hebben er zelfs billendoekjes van, ook erg fijn!

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Jaaaa!! Ik ben helemaal overtuigt zeker nadat palmboompje aangeeft dat haar kindjes een huidaandoeningen hebben en dit de enige luiers zijn die verdragen worden. Die van mij heeft zo. Erge eczeem en hij is echt alleen op het gebied waar de luier zit. Heb ze gelijk gekocht n hij heeft er nu 1 om. Ben benieuwd! Ik zal jullie op de hoogte houden. En ja ik bedoel inderdaad die naty luiers.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Miss beter katoen luiers gebruiken?
    Eco of niet ik denk dat je zoon allergisch kan zijn voor dat stof(paper/plastic) of je eco pakt of niet verandert weinig.
    Er zijn ook japanse luiers ook wasbare due schijnen echt het beste zijn in wereld wat betreft eco/allergie etc

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Billendoekjes zijn nog bijna grotere boosdoeners. Probeer de cheeky wipes eens, wasbare billendoekjes, ze schijnen erg fijn te zijn. Wij gebruikten vaak een zacht doekje of watten met olie of een washandje.

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    In deze luiers zit geen plastics als ik de verpakking mag geloven. Ik zelf ben allergisch voor parfum en krijg daar zelf ook eczeem van. Ik heb er zelfs mijn baan bij een parfumerie voor op moeten zeggen. Ik ga er dus een beetje van uit dat hij deze allergie ook heeft. Deze luiers zijn parfum en chloor vrij. Ik moet zeggen na 1 nachtje is het vurige en rode al een heel stuk afgenomen. Als dit niet werkt worden het inderdaad wasbare katoenen luiers. Maar dat is even the final stage voor mij.

Deel Deze Pagina