Mijn zoontje is verslaafd aan dino's. Hij heeft een paar van die vreselijke plastic dingen van de action en daar speelt hij de hele dag mee. Hij verslindt De films van Platvoet en z'n vriendjes en praat de hele dag door over Dino's en vooral gemene ruigtanden . Nu vraagt huj ook steeds als we boekjes lezen om een dinoboekje, maar ja.... die heb ik niet. Kent er iemand boekjes over dinosaurussen die leuk zijn om voor te leEn aan een 2,5 jarige..? Hij is dol op lezen en ik lees ook boekjes die voor iets oudere kindjes zijn voor, dus het hoeft niet speciaal voor peuters te zijn, beetje kleuterleeftijd komt ook goed.
mischien even Google, bij bol.com ofzo?? ik zelf heb een leuk dino boek met geluid bij dierenpark aamesfoort gekocht maar daar heb je nu niet veel aan, maar mischien als je daar een keertje komt.
Boekenvoordeelwinkel heeft weleens dino-prentenboeken. En wij lenen ze ook gewoon in de bieb Tekst is dan niet heel peutermeidenbed maar wel veel grote platen dus denk dat hij het toch wel leuk zal vinden
van de "zo voelt een" heb je volgens mij ook een dino versie even zoeken voor je Zo voelt een dinosaurus | kinderboek-kopen.nl hier bijvoorbeeld
of deze Hoor je de dino's? - S. Taplin | kinderboek-kopen.nl Mijn reuzegrote dinosauriërs boek - Charles Reasoner | kinderboek-kopen.nl
deze bijvoorbeeld: bol.com | Waar is de kleine dino?, Joachim Krause | 9789025111120 | Boeken of deze: bol.com | Mijn eerste boek over dinosaurussen, Stephanie Ledu & Anne Eydoux | 9789044737424... of deze: bol.com | Dinosaurussen, Jozua Douglas | 9789044815856 | Boeken Je kunt bij bol.com | de winkel van ons allemaal | Welkom echt veel vinden hierover! Ik heb die boeken trouwens niet zelf gelezen voor de duidelijkheid. Ze zijn allemaal voor kinderen vanaf ca. 4 jaar.
he wat leuk, mijn zoontje is echt gek van Dino's ook. Wat echt een heeel leuk prentenboek is is Tyranosaurus Drup het is van de schrijfster van de Gruffalo. Hij was uitverkocht, maar hij is pas in herdruk gegaan. bol.com | Tyrannosaurus Drup, J. Donaldson & D. Roberts | 9789025743598 | Boeken Een ander (nieuw) prentenboek is van de Gigantosaurus bol.com | Gigantosaurus, Jonny Duddle | 9789026136122 | Boeken ook heel erg leuk om voor te lezen!
Leuk, wat een hoop tips, bedankt allemaal! Hij vindt Draak Dries ook erg leuk, ik ga als eerste tyrannosaurus drup eens opzoeken!
En wat ook heel leuk is: in Venlo is in het Limburgs Museum op dit moment een dinotentoonstelling te zien: de Dino Experience tot 26 oktober 2014. Met grote kunstof dinosaurussen die (af en toe) bewegen. Hier is ook de nodige koopwaar bij te koop waaronder ook een aantal van de genoemde boekjes. Mijn dochter was er al
KRRRRRRRROKODIL is prentenboek van het jaar. Ligt voor 5 euro op de toonbank van de betere boekenzaak. Grrrrrrrrrrrrote tanden hoor en uiteraard familie!!!
Ja, laat even weten of het wat is, Living Dinosaurs! Ik vond het wel vrij prijzig, zeker als je nog moet parkeren enzo. Ik twijfel een beetje of het wat toevoegt.. we zijn pas ook naar Naturalis geweest en het Oertijdmuseum dat was ook echt heel leuk. @EdN Draak Dries is hier ook populair, maar Tyranosaurus Drup is nog veeeel beter. We hebben m maanden geleden uit de bieb geleend en nog steeds hebben we het erover en kunnen mijn man en mijn zoontje en ik er passages uit opdreunen Hij gaat niet meer uit je hoofd
Hier ook een dino fan! Wij zijn hier geweest,echt superleuk,ook voor jonge kids!! Oertijdmuseum | De Groene Poort
Venlo is voor ons een beetje ver, maar de tentoonstelling in Rotterdam staat idd al in de planning! Oertijdmuseum ziet er ook erg leuk uit, die ga ik onthouden.
Mja wij hoeven niet te parkeren... Dat scheelt natuurlijk. Niet alle parkeergarages zijn evenduur trouwens... Dat zou ik dan wel even checken voor je van huis weggaat Ik vond het ook niet heel goedkoop maar voor een gewoon museum betaal je het ook uiteindelijk.
Even een update: Tyrannosaurus Drup en (vooral) De Gigantosaurus zijn hele grote hits hier. Gisteren bezorgd en ik denk dat ik ze inmiddels als een keer of 30 heb voorgelezen. Vooral de Gigantosaurus vindt hij geweldig. Bedankt voor die tip!