... dat onze kleine uk van 5 weken de ene nacht 4 uur lang en de andere nacht 5 uur lang met dezelfde hoeveelheid voeding kan?
Hoe kan het dat jij de ene keer om 12 uur honger hebt en de andere keer om 13 uur honger hebt?! 😉 Je baby is nog zo klein daar valt nog geen pijl op te trekken. Komt vanzelf goed.
Omdat wij ook niet altijd op dezelfde tijd evenveel honger hebben en daarbij moet je je niks voorstellen van een ritme op de klok op zo'n jonge leeftijd.
Hahaha leuke reacties. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n gekke vraag. Ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom mijn kleintjes soms 4 en soms 5 uur tussen voedingen wilde laden, terwijl ik vaak hoorde dat veel baby's er telkens precies 4 uur tussen lieten. De reden zul je ook nooit weten en ook niet of het nou wel echt honger is. Ach ja over een jaar eet je kindje misschien wel op gezette tijden haha.
Hier slaapt mijn jongste de ene nacht door op bv en de andere nacht niet en hoe dat komt?? Omdat hij zelf bepaald wanneer hij eten krijgt en de ene keer heeft hij meer honger dan de andere keer en komt hij dus vaker. Jij hebt ook niet altijd even veel trek de 1 dag kom je wel aan je 3 maaltijden en er zijn misschien ook dagen dat je 's middags geen trek hebt en niet eet bijv. Zo werkt dat bij die kleintjes ook. gewoon lekker naar je baby kijken en als hij dan om de 4 uur komt en dan om de 5 uur lekker laten gaan het komt vanzelf goed.