Mijn zoon is vandaag op schoolreis en ben ik thuis met mijn kleine meid. Nu lijkt het me gezellig om samen met haar te gaan lunchen, maar ik doe dat nooit. Dus ik weet niet zo goed waar het gezellig is voor mij en mijn meisje. We wonen zelf in Leidschendam. Dus in die buurt moet het zijn. Zoetermeer, Den Haag, Voorburg .... Hopelijk kunnen jullie me helpen! Misschien ergens een kindvriendelijke strandtent?
Ik neem onze dochter altijd overal mee naar toe. Dus zoek niet eerst uit waar het kindvriendelijk is. Neem altijd kleurpotloden, papier, speelpoppetjes, een boekje en een puzzel mee. Kwa eten hebben ze vaak wel iets wat ze kan en lust. De ene keer gezond de andere keer wat minder gezond. Veel plezier! Ik vind het altijd zo gezellig met z'n tweetjes <3
Ik zou dat ook graag gaan doen met mijn dochter, alleen slaapt ze van 12.00 tot 14.30 uur. Net een 'vervelende' tijd als je wilt gaan lunchen. Hoe doe je dat met jouw dochter? Alvast heel veel plezier!!
In Noordwijk zit restaurant De Beleving, ingericht op kinderen met speelruimte, heel erg leuk maar misschien dat je dat net te ver vind!
Mijn dochter is nog net geen 2, maar ze kan ook al prima zonder middagslaapje. Meestal slaapt ze nog wel hoor als we thuis zijn, maar als we op stap gaan blijft ze gewoon wakker.
Bij volle maan of coffe company in leidsehage kan je heerlijk lunchen. Mijn dochter vind het heerlijk als ik met haar daar ga eten Verder in scheveingen heb je allemaal strandtenten aan het strand. Kan zij lekker in zand spelen naast je en jij boekje lezen oid. Of mee zandkasteel bouwen natuurlijk
Ik ben helaas niet bekend met de ongeving Den Haag (althans niet goed genoeg om leuke lunchtentjes te weten), maar ik hoop dat jullie een hele gezellige middag hebben! Ik probeer elke week een keer met mn dochter (bijna 3) te gaan lunchen, omdat het zo gezellig is met z'n tweeen en ze het hartstikke leuk vindt. Ze voelt zich dan altijd heel volwassen en kletst honderduit. Veel plezier!
Ik doe het ook af en toe. Soms gewoon ergens willekeurig. Speelgoed, boekjes, puzzels of kleurplaat/potloden mee. Ze maken meestal graag een boterhammetje buiten de kaart om voor een klein kind. Soms vraag ik gewoon een boterham met ham of kaas.
De V&D of Hema werkt ook altijd wel en is lekker snel. In de binnenstad maar bijv. In leidschenhage of de Bogaard in Rijswijk heb je vast ook leuke tentjes. En anders in Rijswijk op de Herenstraat, de Frederiklaan in Den Haag en inderdaad, de strandtenten in Scheveningen en Kijkduin. Sowieso de boulevard van Kijkduin, zitten ook leuke zaken met goeie lunch. En als je van vis houdt: Simonis in de stad of op de boulevard van scheveningen.