Peuterspeelzaal

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door leutjj, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Wij willen graag dat onze dochter binnenkort naar een peuterspeelzaal gaat.
    Dit voor meer uitdaging en haar spraak, en ze vind het heel leuk om met andere kindjes te spelen.

Nu wil ik morgen gaan bellen.
    Wat voor dingen zijn belangrijk om te vragen?
    Wat zijn ongeveer de kosten per maand?

We willen graag 2 dagdelen.
    Zelf ben ik altijd thuis.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Is dat tegenwoordig niet inkomensafhankelijk? Als jij thuis bent krijg je i.i.g. geen toeslag ofzo.

Ik was vier jaar geleden 75 euro per maand kwijt, maar intussen zijn de regels zo veranderd, geen idee hoeveel het nu gemiddeld is.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    De kosten zijn inderdaad verschillend. Het ligt er aan of de gemeente nog subsidieert.
    Wanneer dit niet het geval is dat kan je ongeveer de prijzen aanhouden voor een kdv. (of meer)
    Hier betalen we 8,28 per uur. Voor 1 dagdeel per week betalen we 85 euro per maand. (gemiddeld aantal uren maand gezien op een jaar)
    best prijzig dus.
    Maar wel echt een voorbereiding voor school.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    De kosten per maand is iets om naar te vragen! ;)
    Wij betalen 57 euro per maand voor 2 dagdelen, maar had al begrepen dat dit wel aan de lage kant is in vergelijking met veel anderen... Verder heb ik toen gevraagd of ik langs kon komen, ik heb daar kunnen kijken tijdens een psz-ochtend en ze heeft me uitgelegd hoe een dag eruit ziet. Mijn dochter begon daar al te spelen, dus voor mijn gevoel zat het wel goed. :)

Deel Deze Pagina