Het is voor ons nog een eindje weg (augustus) maar toch vraag ik me nu al af wat ik toch voor zijn tweede verjaardag moet gaan vragen. Nu hebben we niet zo'n hele grote familie dus voor de opa's en oma's en voor een oom en tante heb ik ideeën nodig van zo rond de 30 euro. En dan natuurlijk nog iets van ons zelf. Vorig jaar heb ik echt gericht aan ze gevraagd wat we wilden hebben en vooral de oma's vonden dit erg handig. Had via internet een plaatje opgezocht+beschrijving+ in welke winkel het te verkrijgen was. Nu hebben we niet een heel erg grote huiskamer dus zo'n ontzettend leuk knutsel/gereedschaps ding (zo'n tafelachtig ding) past er niet bij in. Het moet dus compact speelgoed zijn. Voor de rest van de visite heb ik al voorgenomen om gewoon te zeggen dat we graag duplo willen hebben, daar heeft hij al wat van en dan kan hij het op deze manier mooi een beetje aanvullen (manlief is het hier nog niet mee eens want die vind er niets aan , ben ervan overtuigt dat dit wel veranderd vooral als de duplo wordt vervangen/aangevuld met 'echte' lego ). Ik ben al aan het rondkijken geweest en een paar leuke dingen gezien. roby de robot (ofzoiets) die kan tellen, alfabeth kan opzeggen en beweegt. een grasmaaier (ze hadden er ook een stofzuiger van) die zinnetjes zegt. een vrachtvliegtuig, ook weer met de benodigde geluiden en lichtjes. (deze was wel vanaf 3 jaar maar Kylian is helemaal in to het in en uit pakken van dingen) en een kassa. Maar ik kan nog wel wat ideeën gebruiken (driewieler heeft hij al ), wat hebben jullie gevraagd of is er iets dat je gekregen hebt waar jou kind heel veel (misschien onverwacht) plezier aan beleeft. Groetjes anita
10 ritten kaartjes voor bijvoorbeeld www.hokusspokus.nl (dit is even n voorbeeld, er zijn natuurlijk ook heel veel andere binnenspeelgelegenheden) Jaar/half jaar kaart voor t zwembad (wij hebben bijv. n jaarkaart op sprookjeswonderland gekregen) Boekjes N dekbedovertrekset traptractor
Ha pluk, Wij vragen voor Steven; *kleren *duplo *figurenstoof waar ze rondjes vierkante blokjes enz in kunnen doen *geld voor houten autogarage *doen waarschijnlijk zelf een glijbaan van plastic *boekjes van vrachtauto's, vliegtuigen enz *autootjes. Nou hoop ik niet dat iedereen er met een boekje aankomt. Vorig jaar had ik een lijst gemaild naar de fam, en was schoonmams zo handig om iedereen te zeggen oja hij wil zandbakspeeltjes, we kregen geloof ik 6 setjes Terwijl hij dat niet eens op het lijstje had staan! Maar goed ach ja je krijgt het. Maar dit is het verlanglijstje van/voor Steven. Bedacht door mama.
*kleren - dat is ook een optie *duplo - staat ook op het lijstje *figurenstoof waar ze rondjes vierkante blokjes enz in kunnen doen - heeft hij al *geld voor houten autogarage - is ook een idee *doen waarschijnlijk zelf een glijbaan van plastic - er staat hier een glijbaan op het veldje naast de schutting, dus glijden dat kan hij *boekjes van vrachtauto's, vliegtuigen enz - het kind komt hier al bijna om in de boekjes* *autootjes. Nog meer Groetjes Anita[/quote]
lees even mee.. ben wel benieuwd.. moeten ook nog een kado hebben... luca is over 1,5 week jarig. hij krijgt zowiezo een vis. hij is helemaal gek van visjes en ik mag wel 10 keer per dag mee naar de buurman visjes kijken (heeft een vijver) vandaar dat ie zijn eigen vis in een kom krijgt.. vind ie vast geweldig.. verder denk ik dat we hem een fiets geven. hij is ook helemaal gek van trekkers.. misschien toch een trekker.. tword de fiets of de trekker.. niet beiden
Ik vind de duplo treinrails ook erg leuk. Hij is niet goedkoop. Maar je kunt ook kleine doosjes uitbreiding kopen, das makkelijk om aan anderen te vragen Je hebt hier hele leuke winkeltjes met houten speelgoed. Daar kun je van die houten keukentjes kopen. Die zijn ook erg leuk. En de kassa van fisherprice is hier ook erg geslaagd (ze heeft m al...die vindt ze echt leuk)
Chacha, die kassa had ik dus ook al gezien maar mijn man vind dat iets voor meisjes , ik probeer hem nu aan het verstand te peuteren dat een kassa unisex is . Ik zie trouwens dat je uitgeteld bent op Kylian's verjaardag Groetjes Anita
Een kassa is echt wel unisex....Er werken ook mannen achter een kassa. En anders is het maar de kassa van een bouwmarkt ofzo Misschien krijg je daar je man mee om. (en voor het geval hij over keukentjes gaat "zeuren"....de meeste koks zijn mannen.) Ja grappig, dan ben ik uitgeteld op Kyllian's verjaardag....en op die van mezelf
ik werk op een kdv en wat bij ons in trek is is dus die kassa en verkleed spullen doen het ook altijd goed en bouw materialen en puzzels zijn ook erg geliefd
Het beste cadeau dat Milan voor zn 2e verjaardag heeft gekregen is een tractor. Aan het eind van de dag moet je hem daar echt van los trekken
Kylian heeft voor zijn eerste verjaardag een trekker gekregen maar wil daar echt niet op hoor Maar de kassa van de bouwmarkt, die ga ik eens proberen, misschien krijgen we Jan daarmee om. Groetjes Anita
Duplo treinbaan is bij ons op het kinderdagvebrlijf erg in trek bij 2 jarigen, maar ook de 3 jarigen spelen er enthousiast mee! Neemt wat ruimte in beslag tijdens het spelen, maar daarna weer helemaal op te bergen!
Hallo, Toen Quinn 2 werd kreeg hij oa Houten treinrails (groot succes!) Poppenkastpoppen(alleen leuk als papa of mama een sow opvoert...) Gereedschapkistje voor kinderen (lachen !) Dokterskoffer ( Zeer groot succes! Pakt hij nu nog regelmatig en onderzoekt zichzelf en natuurlijk ons) Tja, hij bljft ook gek op auto's. We gooien regelmatig de beschadigde/kapotte weg en vullen het dan langzaam weer aan met andere(geen dure, gewoon van die prullen van de wibra/zeeman) Deinklapbae garage van Little people staat hier trouwens al 2,5 jaar. De beste aankoop ooit! Groetjes!
dokters koffer is ook leuk indd! alleen bij ons is het zo dat ik denk dat luca niet eens wat een dokter is , hahaha daar komt hij eigenlijk nooit. (gelukkig) Houten treinrails? die heb ik nog niet eerder gehoord!
De houten treinrails hadden we van de intertoys. Kun je helemaal aanvullen met extra bruggen/bochten etc. Hij kon ze vrij snel zelf aan elkaar leggen. Is niet goedkoop,(uitgebreide startersset 30 euro) maar zeker de moeite waard. Groetjes
Die zag ik toevallig zaterdag bij de intertoys staan en ik vond het meteen heel leuk. Die kan dus heel mooi op zijn eigen tafeltje staan (of eronder). tot nu toe is dit het verlanglijstje gijs de grasmaaier een vrachtvliegtuig. duplo mijn eerste trein toby de robot kassa scoop (de radiogravisch bestuurbare ding van bob de bouwer) Denk toch wel dat de oma's en opa's daar een keuze uit kunnen maken. Groetjes Anita
Luca heeft zijn eerste kado al binnen... twee vissen in een kom. Haha hij is gek van dieren.. onder andere vissen, en hij vind ze helemaal te gek. Nu goed in de gaten houden dat hij ze er niet uit gaat "vissen" Morgen ga ik even langs de intertoys kijken voor een fiets en voor dat spoor met trein.
ik heb voor cailynn ene speelhuisje gekocht ja was ene beetj elos geslagen geloof ik maargoed,. en ene glijbaan maar die heeft ie dus al naast jullie verder krijgtz e ook van ons zon autootje kun je in zitten zeg maar en dan met je voeten lopen.. het geloof ik coupe loopauto ofoz kun je googlen dat vind ze zooo geweldig.. iedere keer is t huilend de toys r us uit dus die krijgt ze zekr met dr verjaardag verder heeft little people erg leuke dingen.. ook zon winkel daar speelt cailynn ook veel mee wta ook kan is een keukentje ofzo met geluidjes of voor de echte jongen seen bbq ofzo