Iemand er al wat van gemerkt? Kinderen spelen al hele dag buiten, het is klammig met zon 27 graden, de wind is nu aan het toenemen..
Komt het noodweer overal? Het regent hier soms wel maar is behoorlijk warm buiten. De zon vandaag helaas niet gezien.
Nee hier al de hele dag wind, regen en grijs Maar ik denk dat alleen het zuiden er echt last van gaat krijgen. Dus als je daar woont, zet je schrap want ze hadden het zelfs over kans op een tornado.
't regent hier al praktisch de hele dag al, af en toe effies droog. Maar regen voert de boventoon. @ provincie Groningen.
Vanmorgen regen wel warm de hele dag al nu wat meer waaien maar geen regen meer gezien. Oh ja Rotterdam
Ik woon in Brabant en hier is het de hele dag al grijs, benauwd en plakkerig. Nog geen tornado gespot...
Vond t vandaag zo benauwd plakweer, getsie! Laat er maar een flinke regenbui komen, dan frist t weer lekker op. Tornado's mogen ze houden,
Hier net een hele kleine tornado net door het huis gevlogen.... Maar hier komt pas slecht weer rond 20.00 uur geloof ik. Tenminste...
Hier al de hele dag vies warm.. Buurvrouw sprak ik net en die had het ook over kans op tornado. doe maar gewoon een flinke onweersbui, das wel genoeg
Het zal wel meevallen denk ik. Zie alleen maar code geel, en de buien zijn volgens de buienradar al aan de gang.
Hier nog steeds niets en woon toch echt in het zuidoosten. Tot nog toe niet veel aan de hand. Wel erg plakkerig weer.