Hallo dames, Wij gebruiken nu Pampers Babydry maar zijn hier niet tevreden over. De luiers absoberen de dunne poep niet zoals de Pampers New Baby maar het blijft gewoon een beetje drijven waardoor het langs ons mannetje z'n rug of beentjes loopt. Welke luiers absoberen de borstvoedingspoep wel goed?
Hoe zwaar is je zoontje? De Newbaby zijn tot 7 kilo toch? Het klopt dat de Babydry minder goed absorberen!
Hier hetzelfde, met de babydry poep tot in de nek, hebben nu de active fit en deze neemt het veel beter op en tot nu toe geen lekkage naar de nek meer gehad.
Idd. Ik gebruikte in het begin 's nachts wegwerp maar had nog altijd doorlekken van stoelgang én urine. Nu doe ik 's nachts ook een katoenen met een hydrofiel erbij in gevouwen en heb geen doorlekken meer. EN geen luieruitslag meer! Niet onbelangrijk!
Wij gebruiken altijd Huggies en in totaal denk ik hoogstens een keer of 3 een doorgelekte luier gehad (waarvan 1 keer na ruim 2 weken geen poepbroek gehad te hebben ineens de rug boven de luier warm werd ).
ik gebruik bumblies... werkt prima hier! wel is het zo dat eline meestal poept terwijl ik haar aan het voeden ben... dat hoor of beter gezegt ruik ik dus altijd en dan verschoon ik haar binnen de 5 minuten... geen tijd tot lekken dus.
Kleine meid ligt nog in de New Baby maatje 3. Ze weegt inmiddels wat meer dan 7 kilo, maar ze passen haar nog goed en ze heeft er zelden 'ongelukjes' mee. Bij haar broer zijn we daarna overgestapt naar Baby Dry, waar ik eigenlijk niet de ervaring mee had dat het nu zo veel vaker ´tot in z´n nek´ zat. maar hij was een beetje een geval apart; hij poepte altijd zo'n 7-8 keer per dag, waarvan er altijd wel één keer een gele bende op z'n rug opleverde, ongeacht welke soort of maat luier ik gebruikte.
Bedankt voor de reactie's. Ik heb gister bij de etos m'n laatste pak babydry omgewisseld voor de Pampers active fit (had geen bon meer maar dat is bij de Etos geen probleem). We zijn tot nu toe erg tevreden. Geen poep meer in z'n nek.