Ik zit een beetje te kijken naar een lang weekend weg met de Pinksteren en ik vind Land van Bartje er wel heel leuk uitzien. Vrijstaande landhuizen en voordeliger dan centerparcs. Nu is de jongste 4 jaar en hebben we ook nog 2 kinderen van 11 en 13 jaar. De oudste is een jongen maar is het voor oudere kinderen ook een beetje leuk en iets te doen?
Wij gaan weleens naar het land van Bartje als daggast. Erg leuk voor kinderen! Maar wat zoek je precies voor grote kinderen? Er is een zwembad Er is een kleine gamehal (betalen dus.....) Er is mini- golf Ik weet niet wat je zoekt.....
Vooral of het zwembad een beetje leuk is en of er mogelijkheden zijn tot bowlen, tafeltennis en voetbal/tennis.
Is bij ons alweer even geleden, maar volgens mij was t zwembad daar erg basic. Niet erg voor kleintjes, maar niet te verg3lijken met cp. Ik vond het overigens wel een prettig park. Goed restaurant op het park.
Huh? Wij vonden het juist super leuk! De oudere kinderen ook, die zwommen de hele dag. Meiden waren veel bij de paarden (er waren toen ook paardendagen met shows en activiteiten). Wij vonden het echt een heeeerlijk park.
Hier hetzelfde. Maar als je het zou vergelijken met CP kan het zwembad inderdaad tegenvallen (wij vinden CP een gruwel, dus dit park echt een aanrader).
Is maar net wat je kinderen van een zwembad verwachten. Hier houden ze van wildwaterbanen en glijbanen enzo, maar een simpel zwembad (zelfs zonder glijbaan) kunnen ze ook waarderen Ik begrijp dat je op land van Bartje kan ponyrijden? Mogen kinderen dan ook draven als ze dat kunnen of mag dat niet?
Laat ik voorop stellen dat we geen bungalowpark fan zijn, maar we werden uitgenodigd om mee te gaan. De kinderen van onze groep vonden het zwembad allemaal niets. Klein koud en ongezellig. Verder vond ik het park oud en kaal. De speeltuintjes stellen weinig voor en de binnen speelplaats was een veredelde zandbak. Bij het hof van Saksen bijv. hebben ze een veel fijner zwembad, een geweldige binnenspeeltuin en leukere activiteiten. Overall mooier en gezelliger aangelegd.
Wij zijn een paar jaar geleden in Land van Bartje geweest. Onze dochter was toen nog te klein voor veel dingen. Ik denk dat het voor grotere kinderen echt heel leuk is. In het zwembad heb je zo'n grote familieglijbaan en ook een gewone. En de binnenzandbak vinden ze misschien ook nog wel leuk.
Misschien is het dan opgeknapt in de tussentijd, want ik herken er echt niks van... Hier gingen ze veel van de glijbanen, het grotere pierenbad was helemaal een hit bij de wat jongere kinderen, binnen was het water lekker warm. We hebben veel getennist, de speeltuin daarnaast was ook erg mooi, met springkussen etc. Bij ons huisje was ook een hele leuke speeltuin waar de jongere kinderen fijn konden spelen. Speeltuin bij de ponyranche was ook een succes. Het huisje was ietsje verouderd, maar vooral qua sanitair en keuken eigenlijk, verder zeer functioneel allemaal. Binnenspeeltuin zijn we eigenlijk niet geweest, daar was het weer te mooi voor.
Ik herken er ook niets van, al is het ondertussen een aantal jaar geleden dat we er waren. Maar goed, de kinderen vermaken zich overal ook wel, ook zonder uitgebreid zwembad of animatie. Daarnaast is de prijs er vaak ook naar.
Wij vonden het zwembad juist heel leuk? Het bestaat uit twee delen, ene deel is klein inderdaad, maar het andere deel niet. En koud vond ik het er ook niet. Speeltuinen zijn ook leuk, verder waren er toen wij er waren ook veel activiteiten (sommige tegen een kleine vergoeding) en de pony's waren natuurlijk super (daarvoor gingen wij, moet je wel reserveren, dus vraag dat na als je dat wilt doen, anders ben je misschien te laat, en het kost geld per activiteit). Wij vonden het een erg leuk park en willen er ook zeker nog een keer naar terug. We waren amper het park af en de kinderen vroegen al wanneer we weer gingen. Dat zegt genoeg, denk ik. @snoopy: Vanaf een bepaalde leeftijd zijn er bosritten voor half gevorderde en voor gevorderde ruiters (geen idee of ze daar gingen draven, ik heb geen (half) gevorderde ruiters ), maar verder is het vooral echt voor kinderen zonder veel paardrij-ervaring, vond ik.
Het kleine deel van het zwembad is het oorspronkelijke binnenbad, het grote deel was voorheen een buitenbad dat ze een aantal jaren geleden hebben overdekt. Wij waren er voor het eerst in 2010, toen was alleen het kleine deel binnen en in 2013, toen we er voor de tweede keer waren was het grote deel inmiddels overdekt. Wij vonden het een leuk park, maar onze oudste wordt nu 10 en was toen dus nog een stuk jonger. Op de website kun je precies vinden wat er te doen is hoor. Zo is er een voetbalveld (oftewel multifunctioneel sportveld), tafeltennis en een tennisbaan maar geen bowlingbaan. Wel weer midgetgolf.
Ook ik herken er niks van! Leuk zwembad dat uit twee delen bestaat, Inc twee grotere glijbanen, een klein pierenbadje en een groter peuterbad met leuke glijbaan. Nette huisjes, met name de boerderijen. Park is keurig onderhouden, leuke speeltuinen. Of het voor tieners echt leuk is weet ik niet, wij hebben jongere kinderen.