Heftige reactie op muggenbeten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Samba2013, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben nu 33 weken zwanger en vorige weke gestoken door een mug (denk ik tenminste)

Ik heb echt meerdere muggenbulten, sommige normaal en sommige zijn echt een stuk dikker als normaal. Ook jeuken ze veel erger en veel langer (nu al dagenlang!)

op sommige plekken verschijnt een hele blauwe plek..en daar is de jeuk dan ook weg.

Herkent iemand dit? en tips? want ik wordt gek van de jeuk en azaron lijkt niet te helpen

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat vervelend!

Ik heb nog een receptje van de HA.
    Namelijk 1 paracetamol en een inie mini drupje water. Roeren en prakken tot het een papje is en smeren maar.
    Het helpt bij mijn man super.
    Oke het ziet er niet heel elegant uit, die witte vlekken.

Het valt er overigens vanzelf af, dus lekker lang laten zitten.

3. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Dat ga ik volgende x proberen. Alle muggenbeten zijn nu ronde blauw/paarse plekjes geworden maar jeuken gelukkig niet meer :)

4. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook op vakantie! Zal wel aan de hormonen die gepaard gaan met een zwangerschap liggen?

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Heb ik ook last van! Vorige week op vakantie geweest naar Italie en lek geprikt op mijn voeten. Daar zitten nu nog dikke bulten op, ik smeer ze iedere ochtend, middag en avond in met azijn tegen de jeuk. Het wordt nu gelukkig wat beter. Normaal heb ik hier ook veel minder last van.

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb er op vakantie ook heel veel last van gehad. Door het krabben zijn de meesten open gegaan maar het duurde ook veel langer dan normaal voordat die weg zijn getrokken.

Deel Deze Pagina