Ik wil een crosstrainer thuis aanschaffen.. zijn er meiden die dit ook hebben? Welke heb je? En hoe is jullie ervaring? Wij willen er maxmimaal 275,- aan uitgeven, en ik weet niet zo goed hoe&wat.... tips zijn dus zeeer welkom
Ik heb er 1 gehad (tweedehands), een tijdje fanatiek gebruikt, maar ineens had ik er geen lol meer van. Toen heeft het apparaat een tijd stof staan vergaren, vervolgens via MP weer verkocht! 275 vind ik persoonlijk een boel geld voor zo'n ding, zou het anders eerst eens via MP proberen. Of kijken of je bij familie/kennis/sportschool zo'n apparaat eens uit kunt proberen!
ik heb er een gehad, had er wel iets meer aan uitgegeven. Belangrijk is het gewicht van dat vliegwiel, dat moet echt zwaar zijn. Ik had een Dunlop (zie dat die prijzen wel wat gedaald zijn inmiddels) Maar.... bezint eer ge begint aan dit soort apparaten, bij de meeste mensen wordt het een aantal maanden gebruikt en daarna gaat is verstoffen. (Bij mij dus ook). Het neemt ook redelijk wat ruimte in beslag, je zet hem ook niet "eventjes" weg.
Ik heb er ook een tijd 1 gehad. Ik had hem gekocht via mp, en nu heb ik hem pas weer verkocht via mp. Na de bevalling en als we een groter huis hebben, koop ik er weer 1 via mp
ik ben nu lid van sportschool, daar wil ik mee stoppen Ik heb dat daar altidj gedaan met veel plezier, vnadaar dat ik die wil aanfschaffen...
Heb er wel 1 te koop voor je en een roeitrainer ook nog crosstrainer is 3 x gebruikt... kon hem ivm met mijn BI in en na mn zwangerschap niet gebruiken en sinds de verhuizing staat hij op zolder en word niet meer gebruikt
pb me maar even welke het is kan ik even op google kijken wat erop zit enzo ik ga nu naar een verjaardag je hoort van me!
Een gehad van Orbitrek, was wel een goed, stevig ding. Ik zou m als ik jou was wel via marktplaats oid kopen zoals hier al eerder is vermeld. Na een tijdje ben je het zat, het is een groot ding wat veel ruimte in beslag neemt en dan is het zonde als je er honderden euros aan uit hebt gegeven.
Ik heb er één gehuurd. Een vrij dure variant, met veel mogelijkheden. Ben het nu aardig zat, dus binnenkort gaat 'ie weer terug
wij hadden er toen eentje bij de aldi gekocht. Vond het een mooi ding en goede kwaliteit, maar net zoals bij iedereen: na een maand stond hij te verstoffen
Ik heb een Kettler, super apparaat en gebruik hem bijna elke week (sport ook nog in sportschool maar als ik geen tijd heb om te gaan spring ik er thuis op). Het ding heeft wel 1000 euro gekost (via Wehkamp besteld destijds, was nog in de aanbieding ook ) dus wel een hoop geld. Maar had weleens op een goedkopere gestaan en dat was echt niks, erg stroef, rare stand van je knieën, voeten te schuin naar voor enz. dus ben achteraf wel blij dat we deze hebben gekocht.
ik heb er al jaren 1, maar kan hem niet gebruiken vanwege blessure dus staat stof te happen.. ik vind het een geweldig ding.. lijf trainde er aardig mee.. maar ja, nu mag ik hem al paar jaar niet gebruiken en als kledingrek vind ik hem dus weer wat minder de mijne heb ik toen in belgie gehaald, voor zon 170 euro... was een goede met het juiste wiel etc..(hele goedkope hebben zon flutding), hartslagmeter, snelheid, calorieenteller etc zat er allemaal op
Ik heb een Ininiti gekocht bij Helisports en ik ben er echt super blij mee! Geweldig ding! Maar hij was wel een stuk duurder. Helisports heeft een onlineshop, misschien hebben ze ook goedkopere.
Ik adviseer je op deze site te kijken: Fitnessapparatuur - Crosstrainers - Helisports.nl Crosstrainers in de sportschool kun je niet vergelijken met de tellsell dingen dat zal je dan vies tegenvallen. Op bovenstaande site kun je tips lezen, ze hebben ook een forum. Ook is het aan te raden om zelf uit te proberen of hij je goed bevalt. Als je zeker weet dat je consequent thuis op de crosstrainer gaat staan zou ik als ik jou was gelijk een goede kopen. Succes
Ik heb 3 jaar geleden voor Kerst een Kettler gekregen van mijn lief. Hij had hem van mp gekocht. Super mooi ding en goede kwaliteit! Kettler kan ik je dus zeker aanraden.