Pff, 1e nacht eigen kamer

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Koekie1, Jan 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    De jongste slaapt nu voor het eerst 's nachts op haar eigen kamer.
    Laatste tijd veel slaapproblemen. Veel wakker, spelen en niet willen slapen.
    Nadat ik haar vanavond in de wieg had gelegd zag ik even later op de babyfoon dat ze over de rand heen hing. Niet de bedoeling uiteraard.

Nog even beneden gehad en later (met bedritueel) in haar ledikant op haar eigen kamer gelegd. Stiekem hoop ik dat ze eindelijk na 8 maanden doorslaapt. Afgelopen nacht is ze van 21.30 tot 3.30 uur wakker geweest :eek:

Maar nu lig ik wakker in bed te wachten tot ze komt :confused:
    Zo irritant :mad:

2. ettol

ettol Actief lid

Aug 21, 2013
    233
    56
    28
    Hopelijk heeft ze goed geslapen!

Aangezien ze overeind komt in haar wieg lijkt ledikant mij nu een veiligere slaapplek.
    Mijn oudste vond het prima om op eigen kamer te gaan slapen toen ze 7 mnd was. Zelf vond ik het alleen heel ongezellig...

3. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Hier is ze met 10 maanden naar haar eigen kamer gegaan. Zonder problemen moet ik zeggen. Alleen mis ik haar geluidjes soms 's nachts.
    Afgelopen weekend sliep ze in een hotel weer een nachtje bij ons. Maar toen vond ik het toch weer onrustiger met haar op de kamer.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,994
    113
    Hier sliep ze de eerste 2 nachten bij mij maar we maakten elkaar wakker, dat was geen succes. Sindsdien, heel vroeg, sliep ze op haar eigen kamer afgezien de eerste 6 weken die heel rumoerig waren en dat ze uiteindelijk maar bovenop mij 'sliep' tussen t gillen door. Enige uitzondering is bij ziekte oid dan logeer ik bij haar op de kamer, vindt ze machtig mooi. Maar weinig wakker kunnen worden met een handje in mn gezicht, maar beter voor iedereen zo.

5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Nou, vlak na het openen van dit topic kwam ze inderdaad. Daarna nog een keer om 4.00 uur en verder heeft ze prima geslapen. Ik ook gelukkig.

Mijn oudste ging met 10 maanden naar haar eigen kamer 's nachts en dat ging gelijk goed. Maar die sliep al met een week of 6 door.

madelein likes this.
  6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Klopt vind ik ook. Vandaar ook dat ik haar in haar ledikant heb gelegd.
    De oudste ging met 10 maanden naar haar eigen kamer en suite vond dat prima. Sliep ook al door.

Ik vind het ook erg ongezellig zonder kind naast me ;)

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Hier is mijn zoon van de week overgegaan naar de andere slaapkamer.
    Het is wel beter, als ie mij zag s nachts was het gillen (van blijdschap dat wel, maar hard :confused:)
    Nu wordt ie alleen nog wakker voor de fles :thumup:.
    Maar oeh..ik mis hem wel hoor naast me :(

Vero0504, Koekie1 and Blijdorp like this.
  8. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Ja, ik mis haar ook naast me. Al moet ik zeggen dat ik voor het eerst in 8 maanden weer wat dieper slaap (heb zo'n slaaphorloge ;))
    Van de week het wiegje wegbrengen voor de volgende baby in de familie. :(

Ze komt nu nog wel 1 a 2 keer voor een fles. Maar ze is tot nu toe niet meer voor de gezelligheid gekomen :thumup:

Vero0504 likes this.
  9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,994
    113
    Dat heb ik hier nog steeds als ze ziek is, dan logeer ik op dr kamer. Kleine pretletter vindt t maar prachtig en dan vooral rond 04:30-05:00. Het meeste mis ik, gek genoeg, de nachten dat ze met zware krampaanvallen bij mij op t grote bed lag ingestut om te voorkomen dat ze wegrolde. Dook helemaal in me als ze de kans kreeg en in de ochtend gewekt worden met zo'n klein handje in je gezicht en twee kleine blauwe vermoeide oogjes naast je. Was een rottijd met veel pijn, veel gehuil, algehele slaaploosheid voor mama, papa die met gemengde gevoelens ging werken blij was als hij naar huis kon (ik verklaarde m voor gek), mama die t liefst t huis uit vluchtte voor even een half uurtje geen gehuil en gekrijs (en jaloers was op papa die wel mocht werken en ik nog niet) en menig liter aan tranen die vloeide van ukkie en ons maar dus ook de zeldzaam mooie momentjes zelfs in een periode dat je denkt dat er geen einde aan de ellende komt. Nu krijg ik af en toe een kopstoot van dr, en wat lijkt op een kus wordt snel gevolgd met een stel tanden, rustig zitten of liggen bij mama kan ik echt vergeten. Over een jaar denk ik weer met weemoed aan de tandenkusjes :)

Koekie1 likes this.
  10. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Mijn zoontje sliep meteen de eerste nacht op zijn kamer. Wel af en toe bij ons op de kamer helegen maar als hij bij mij op de kamer ligt slapen we beiden niet, dus zo is het beter.

Share This Page