Pff, baal even hoor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Sorry ik moet even mijn ei kwijt. Ik baal zo ontzettend.
    We zitten nu in ronde 7 voor een kleintje en we willen het zoooo graag. We hebben eerst gezorgd dat we alles goed op orde hadden, dus een huis gekocht, beide een baan en auto, spaargeld enz.

Nu kreeg ik een paar dagen geleden een telefoontje dat een nichtje van me perongeluk zwanger is geworden, nou ze wonen net samen en zijn er blij mee dus ik gun het ze van harte. Maar toch denk je dan heel even waarom wij niet??

Nu krijg ik gister een telefoontje dat mijn stiefbroer papa word, heeft geen werk, geen vaste woonplaats, zit in de schuldsanering en woont daarbij ook nog een 200km van zijn vriendin af. Sorry maar dan baal ik dus echt even!! :( Uiteindelijk gun je ze het natuurlijk wel, maar dat duurde even.

Ik schaam me best voor die reactie en weet dat we nog niet zo lang bezig zijn maar ik kan er niets aan doen. Mijn vriend zei meteen je moet het iedereen gunnen anders is het ons ook niet gegund, maar ik hoop dat jullie me begrijpen!

Liefs, x

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hi Nikske,

Wat je voelt is heel normaal.
    Ik was al 11 maanden bezig toen onze beste vrienden na 1 ronde al zwanger waren. Intussen moet ze al bijna bevallen en ik ben nog steeds niet zwanger.
    Zij weten van ons wens en vinden het k...e voor ons, maar ja we hebben het niet in de hand.
    En ik kan je nog veel meer voorbeelden geven van dingen die ik meemaak, waarbij ik constant het gevoel heb dat het allemaal zo oneerlijk is.
    Gevoel is dus normaal.

Knuffel.

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Nikske

Meid dat je dat voelt is heel normaal hoor,tuurlijk gun je het een ander maar je gunt het jezelf toch gewoon meer zo is dat gewoon,vooral als je al een tijdje bezig bent.
    Ik weet nog wel dat ik 21 jaar was en stopte met de pil en al onze vrienden nog geen kinderen hadden en die werden allemaal heel snel zwanger en ik zag die kindjes opgroeien en werd zelf pas 4.5 jaar later voor het eerst zwanger,ik heb me echt heel vaak gevoeld zoals jij hebt gevoeld meid,dus het is heel normaal,zoalng je niet verbitterd word kan en mag je dit gewoon voelen meid.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Bedankt voor de berichtjes, het voelt inderdaad soms oneerlijk. Gelukkig kan ik hier op het forum veel begrip vinden.

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meid,

wat vervelend dat je je zo voelt, en dat is heel begrijpelijk. wij maken het ook mee ook al is het dan niet met de zwangerschap maar sommige mensen komt alles aanwaaien terwijl wij er veel moeite voor moeten doen. kan ik soms zo boos op worden.

ik duim echt dat jullie snel een positieve test in handen hebben

Liefs Zwelgje

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja hoor,ik begrijp het ook.Zoveel mensen die wel makkelijk zwanger worden en dan begrijp ik echt niet waarom het ons niet(een 2e x)gegund is.Daar word ik soms heel verdrietig van...: (

7. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey nikske....heel begrijpelijk hoor dat je je zo voelt. Gooi het er lekker uit meid, dat lucht op ! Positief blijven.......ooit komt het ook voor jullie.....kop op he

Liefs belin

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hey Nikske,

Volgens mij zijn dat hele gezonde gevoelens/gedachten. Wij zijn pas in ronde twee. Maar ik denk dat ik dat ook zou hebben als ik in een soortgelijke situatie zou zitten.

We willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk zwanger worden als we eenmaal besloten hebben voor een kindje te gaan.

Veel succes meid het komt best wel goed.

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey meid,

heeeeel begrijpelijk dat jeje voelt. Ik heb het zelf soms ook.
    Hoorde eergisteren van een vriend van mij, dat zijn vroege liefde, en daar heb zusje van (16) ook ongepland zwanger is. Dan denk ik van &*%@^ waarom niet degene die het wél willen, en ervoor bezig zijn.
    Soms en soms wel vaak is de wereld echt oneerlijk !

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Butterfly,

De wereld is inderdaad soms oneerlijk. Maar we houden goede moed en ik hoop dat ook jullie snel een positieve test in handen mogen hebben!!

Ik zie trouwens dat we op de zelfde dag jarig zijn!! :D Alleen ben jij een jaartje ouder, hihi

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Haha wat leuk !! :)
    Ik hoop hetzelfde voor jou meid !

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Begrijpelijk hoor, zoals je je voelt.
    Het is een heel dubbel gevoel, je gunt het mensen, maar waarom ik niet!

Wat dacht je van die studente, die haar twee kindjes dood heeft gemaakt. Dan zou je ook denken GEEF HET DAN AAN MENSEN DIE ZOOOO GRAAG WILLEN, MAAR WAARBIJ HET ZELF NIET LUKT.
    Onbegrijpelijk.

Zelf is een kindje krijgen 10 jaar lang niet gelukt.
    Nieuwe vriend en we zouden wel zien, maar we gingen ervoor.
    De 2e ronde waren we zwanger én ik kon de zwangerschap ook helemaal uitdragen. YEAH.
    Pracht zoon.

Wij gaan dit jaar voor een 2e, maar het is het afgelopen jaar ff allemaal anders gelopen....
    Maar we gaan door.

Nu blijken onze vrienden (vorige week gehoord van hen), dat zij al drie maanden zwanger zijn.
    Wij vinden het helemaal te gek en leuk voor hen. Super!

Toch bemerk ik bij mij enig jalouzie.
    En dan zou je zeggen: "Ach, je hebt toch een gezonde zoon, je moet niet zeuren".
    En dát is ook bullshit!

Je voelt zoals jij je voelt. Niemand kan daar iets aan veranderen.
    Het is jou ik zijn. Geen fijn gevoel misschien, maar je voelt het en hebt alle goede bedoelingen.

Sterkte met je gevoel.
    Nix mis mee!

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo'n forum is dan ook fijn om je hart te luchten,heel vaak stuit je ook op onbegrip in je omgeving dat vind ik het ergste,ik snap wel dat je moet positief blijven,maar de anwtoorde van je bent er te veel me ebezig laat het los en ga zo maar door,ik kon daar echt niet tegen en meestal was het van de mensen die zelf meteen zw waren of juist geen kinderen wilden.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Patrieske,

Je precies, die opmerkingen allemaal. Pff ik krijg ze zelfs van mijn moeder en dat had ik nooit van haar gedacht. Ze was zelf van ons alledrie in "1 wip" zwanger en nu ben ik er dus te veel mee bezig blabla omdat het niet meteen lukt. Ik snap dat het voor haar ook spannend is want het wordt haar eerste kleinkind maar toch... soms voel je je zo onbegrepen.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmm.. wij zijn nu 13 maanden bezig, en lees net op het forum dat een oud klasgenootje zwanger is van de 2e! De eerste is net 7 maand en nu zou ze al bijna 10 weken in verwachting zijn van de 2e... Niet gepland..

Hmpf! En wij moeten nog 7 weken wachten tot we naar de FA kunnen, en dan is het te hopen dat we binnen nu en een jaar de eerste mogen verwachten...

Zie het hele zwanger worden gebeuren echt ff niet meer zitten.. Ben geneigd er maar gewoon mee te kappen en weer aan de pil te gaan :'(

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Saz667,

Wat rot voor je! Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Ik had er deze maand ook niet meer zo'n zin in, gewoon even niets. Mja dat even niets hebben we de afgelopen 3 maanden ook al geprobeerd (dus geen ovu testen of calculators), maar de drang voor een kleintje is toch te groot om er even mee te stoppen.

Ik hoop voor jullie dat er snel een wondertje mag groeien in je buik en dat er 2 vette strepen op de zwangerschapstest staan!!

Liefs Nicky

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje ik snap gewoon wat je bedoeld. Dit maakte ik vandaag weer mee. Zit zelf in de MMM me eitjes groeien niet :( Plus dat de medicatie gewoon niet aanslaat om een eitje te laten groeien (thanks to the eenmalige prikpil).

Lang verhaal, maar maak hem even kort:

Ken een oude vriendin van me. Die heeft al een kindje is net een jaar samen met haar vriend (nou ja dat geeft niet).

Mevrouw zeikt alleen maar op msn, ik kan de huur niet betalen, ik kan me rekeningen niet betalen, zit volop in de schulden, zit aan de anti depresivia etc. Zodra ze op feesten is snuift ze en slikt pillen.

Nu had ze in december besloten zwanger te worden, maar haar man zei beter dat we even wachten. Nu is mevrouw stiekem gestopt met haar pil en is zwanger!

Waarom iemand die zo aan de drugs zit etc raakt zwanger en ik niet??????????

ROT ROT ROT LEVEN!! Het is zo ontiegelijk oneerlijk!!!!!!!!!!!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Kimzaa,

Wat een rot situatie zeg. Het is soms allemaal zo oneerlijk. Gelukkig begrijpen we elkaar hier op het forum. Heel veel succes en sterkte meid! Ook voor jou hoop ik snel op twee vette strepen op die zwangerschapstest

Liefs

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Kimzaa, jeetje dat is echt super oneerlijk zeg !! Helaas zijn er wel meer van dat soort scenarios op de wereld.. Word alleen maar boos en verdrietig als ik daaraan denk !

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meid,

Logisch hoor, dat je je zo voelt. Het is natuurlijk ook oneerlijk, jij hebt je hele leven al ingericht op een kindje. Alles is in orde, en dan duurt het nog zo lang! En dan krijgen mensen die het voorlopig minder op orde hebben wél ineens een kindje. Bah, om jeuk van te krijgen! Dat je naast je blijdschap voor hen ook een beetje jaloers bent is volgens mij alleen maar normaal.

Wij waren nog niet eens begonnen en ik verslikte me al bijna toen een collega vertelde dat ze zwanger was. Kan je nagaan :)

Deel Deze Pagina