Hey meid, voel je niet schuldig over deze gevoelens. De meiden die er langer over doen herkennen dit gevoel volgens mij allemaal wel...ik in ieder geval wel. Je gunt iedereen een kindje, maar zo langzamerhand jezelf net een beetje meer
Tis idd niet zo dat ik het ze niet gun, maar ik vind dat wij nu wel es ff aan de beurt zijn! Net als een goede vriendin die al 2 keer dacht door de pil zwanger te zijn... Is ze (gelukkig) niet, maar ze willen er binnenkort toch ook wel voor gaan. Ze is al 2 keer eerder (op hele jonge leeftijd) zwanger geweest, dus de kans is groot dat ze straks in 1x zwanger is. Ze zei wel tegen me dat ze eigenlijk niet zwanger wil zijn voor ik het ben, want dan zou ze zich erg schuldig voelen. Ze weet dat we de MMM in gaan, en wil dus ook erg graag dat het snel raak is! Nouwja, over 5 of 6 dagen weet ik al of het raak is of niet, heb elke keer op 10DPO een tempdip en word op 14DPO ongi.. Als ik de 11e niet ongi word ga ik de 14e testen en heel erg hopen op een mooi verjaardagscadeautje (14e jarig nl).