We gaan morgen kijken voor een puppy, de fokker had nog een reu en een teef. nu zijn we er nog niet uit welke het wordt. Een naam bedenken vind ik moeilijk, wie kan ons helpen? dus een naam voor een teefje, en een voor een reu. Zelf dachten we aan harry, of roosje. Maar hoor graag meer suggesties.
Wat voor ras is het? Wij hebben een Jack Russel pup genaamd E.vi Voor een reu hadden we Charlie Ik vind hondennamen best lastig. Het is heel persoonlijk. Wij hebben op sites gekeken met hondennamen en daar een lijstje bij gemaakt en toen gaan wegstrepen. Succes, ben benieuwd welke naam het wordt!
Mijn hond heet kai ( labrador) vind dat zelf echt een hele leuke naam! Voor een teefje vind ik laika erg leuk
Onze hond heet Toto! ind het nog steeds leuk, al is het natuurlijk niet origineel... Voor een evt 2e hondje hebben we zitten brainstormen... zou waarschijnlijk Cooper worden.
Tja wil je een Nederlandse naam of juist engels ofzo. Wat ik leuke namen vind: Teef: Bailey Phoebe Laika Pixie Jessie Reu: Mexx Woodan Mickey Jessie Kenay
mijn golden teef heet Malou.... vind namen als Harry vreselijk sorry Maar dat vind jij waarschijnlijk van Malou.... Kaya vind ik leuk kan voor reu of teef..... beetje kort en krachtig.... geadviseert word heb ik onlangs gelezen om namen met minimaal 2 lettergrepen te doen.... omdat commando's ook meestal 1 lettergreep hebben.... zit , sta, lig....kan verwarrend zijn.....las ik op een hondensite....
De labrador van mijn collega heet pleun... vind ik erg leuk! Dat is een reu, maar kan natuurlijk ook prima voor teefje...