weer leeg vruchtzakje

Discussion in 'Miskraam' started by vlindertje1204, Dec 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

Dec 21, 2012
    116
    0
    16
    Hoi, ik ben nieuw hier.
    Wij zijn al 2 tot 3 jaar bezig met zwanger worden.
    Om een lang verhaal kort te maken, lukt het sinds april dit jaarnom zwanger te worden.
    In mei was ik voor het eerst zwanger, maar in juni kreeg ik hiervan een spontane miskraam. Omdatbik al bij de gyneacoloog loop, gelijk controle gehad en mijn baarmoeder was ook helemaal schoon. Een maand later weer opeens zwanger. Moest de gyneacoloog bellen als ik 2 weken over tijd was en positieve test had. Dit gedaan, echo gehad en niks te zien. Hij zei bereid je maar voor dat het een miskraam wordt. Een week later teruggekomen, was het vruchtzakje gegroeit en zat ineens een dooierzakje in. Hij vind het allemaal nogal raar en wou het dus even afwachten. Week later weer terug (ondertussen namen de zwangerschapsverschijnseleln qlleen maar toe). En nu was het dooierzakje weer weg, in overleg pillen genomen om een miskraam op te wekken.

Nu ben ik weer zwanger, 7 weken nu. Woensdag naar de gyneacoloog geweest en ja hoor weer een leeg vruchtzakje. Hij wil een week wachten, omdat ik een lnage cyclus heb van 31 dagen. Maar hij heeft weinig hoop voor ons. Volgens de afmetingen op de echo geeft het aan dat ik nog maar 5,5 week zwanger ben. En dus misschien daardoor nog niks te zien is. Nu moeten we vrijdag de 28ste weer terug. Maar eigenlijk hebben wij de hoop al opgegeven, we gaan ons voorbereiden op een 3de miskraam.
    Maar hoe komt het toch steeds dat we een leeg vruchtzakje hebben en mijn lichaam dit niet zelf afstoot.? Iemand een idee of hier ervaring mee? En zijn er onderzoeken die we kunnen doen hoe dit kan komen? Of is het gewoon weer pech hebben?

Sorry voor het lange verhaal, maar ben er zo onzeker over, weet me gewoon geen raad meer,

2. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

Dec 21, 2012
    116
    0
    16
    Niemand die iets weet of wat kan zeggen erover?:(

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

Dec 12, 2012
    1,642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi vlindertje,

Ik krijg zo visite maar ik heb hier ervaring mee, gisteren weer gecuretteerd. Zal morgen proberen een uitgebreide reactie te geven.

Share This Page