pff beetje bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dafne, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

    dafne Actief lid

    25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

    ik ben nu zes weken zwanger.
    Twee dagen voor mijn positieve test heb ik een beetje bloed verloren. misschien van innesteling? of omdat we net seks hadden gehad? of??
    De dag voor mijn positieve test ben ik nog bij de gyn geweest ivm een cyste. Zij zag in mijn baarmoeder " iets" mag kon nog niet zeggen wat. het kon een beginnende zwangerschap zijn of menstruatiebloed dat klaarzat... Ze zei wel dat mijn baarmoederslijmvlies mooi verdikt was.
    dan de dag erna een testje gewaagd en meteen positief.
    De dag daarna een clearblue gedaan die zei 2-3 weken en ook bij de HA bloed laten trekken (in België moet dat), mijn hcg was 267.
    Vorige week voor de zekerheid nog een clearblue gedaan die gaf onmiddellijk zwanger en 3+ aan.
    feitelijk zou ik me geen zorgen moeten maken maar heb zo´n naar gevoel dat er toch iets mis kan zijn.
    ik heb heel weinig last van kwaaltjes, nog minder dan bij mijn eerste kindje.
    donderdag de eerste echo, hopelijk zien we dan een hartje dat mijn angst en onzekerheid kan wegnemen...
     
  2. badeendje11

    10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat herken ik wel ook, tot ik op 7,5 weken ineens kotsmisselijk werd! Hopelijk ben je na je echo gerustgesteld!
     
  3. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    meid kwaaltjes moet je niet op af gaan!
    bij mn eerste helemaal nergens last van gehad, en nu 2x een vlaagje misselijkheid rond de 9 weken en dat is het.....
    Aan de hand van je cb testen zeg ik dat je hcg gestegen is en dat t dus vast goed zit.
    probeer te genieten!
     
  4. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Proficiat!! Zo te lezen zit t goed ;)
     
  5. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    moeilijk he, die onzekerheid? Je hebt pas zekerheid met je echo en dat is lastig. Maar kwaaltjes zeggen niks en blijven testen heeft ook niet zoveel zin. positief is positief en je bent gewoon zwanger!
     

Deel Deze Pagina