Waar hippe zwangerschapskleding kopen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by PenK, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Dames....het valt me zo tegen....
    Misschien ligt het aan mij, maar ik kan maar niet slagen. Het meeste wat ik pas bij de H&M, Miss Etam enz. staat voor geen meter.
    En ik wil er zo graag hip uitzien in mijn zwangerschap:D

Waar shoppen jullie en hebben jullie nog tips/suggesties voor mij??

2. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0
    Ik heb wel een aantal tips, of het je smaak is weet ik niet?

Broeken/leggins heb ik van de h&m gekocht. Ik moet toegeven dat de broeken niet echt lekker zitten. De buikband knelt je buik na een tijd.

Leggings leggings leggings wat een uitvinding! Voor mijn zwangerschap vondt ik ze verschrikkelijk! Maar nu draag ik ze met een lange hemd, strakkere langere thirt, lange hemd met vestje half geknoopt. Of van die big one size topjes van de zara, mango. Ik draag er wel altijd een lange zwarte hemd onder omdat ik mijn heupen wel wil bedekken.

Jurkjes zijn ook leuk, maar zit wat ongemakkelijk!
    Lange jurken van de h&m zijn wel superfijn met warm weer!

Op asos.com heb je ook nog positiekleding. Ik heb hier 2 shirtjes besteld.

Tjah bij prenatal etc werd ik niet echt heel vrolijk. Ik vondt het allemaal zo oubollig. Succes

3. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Ik heb dat dus ook met de broeken van H&M; die zakken bij mij altijd af....Qua jurkjes zal ik daar eens gaan kijken.

Helaas geen Mango en Zara hier in de buurt. Normaalgesproken durf ik wel online te bestellen, maar met mijn dikke buuk;) kan ik beter passen.

Dank voor het meedenken!

4. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0
    H&m heb ik wel alles online besteld. Tip! Thuis lekker passen. Want pashokjes zijn echt niet te doen. Ik zweet me te pleuris!

Thuis aantrekken wat past dat blijft en wordt betaald. Wat stom is gaat lekker weer terug

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    h&m
    c&a

6. Me28

Me28 Bekend lid

Nov 4, 2012
    648
    181
    43
    Bij speciale winkels voor zwangerschapskleding hebben ze meestal wel leuke dingen, ben ik ook geslaagd. Dat zijn bijv. Merken als Queen Mum, Mamalicious, Noppies, Love2Wait. In elke regio zit wel zo'n winkel. En dat hoeft echt niet altijd heel duur te zijn, ik heb ook gewoon broeken voor 30-40 euro en shirtjes voor 15-20 euro kunnen kopen. Ze hebben ook wel duurdere dingen, maja, voor mijn normale kleding betaal ik dat ook. Ik heb het gewoon vroeg in de zwangerschap gekocht, zodat ik er zo lang mogelijk plezier van zou hebben. Mijn ervaring is trouwens dat de wat duurdere merken kwalitatief ook echt beter zijn. Ik heb nu shirtjes die flink meerekken met mijn buik van 39 weken, maar die ik ws na de zwangerschap ook gewoon aan kan. Het blijft mooi en er komt geen 'buik' in zeg maar.

7. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit. Zwangerenco heeft een webshop.

King Louis jurkjes en jurkjes van Sissyboy kan ik tijdens en na zwangerschap prima aan. Dus als je daarvan houdt...

8. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    H&M zit bij mij ook niet zo mooi. Voor de basics wel ok maar broeken ed.... brrrr...

9. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Zalandoo en esprit webwinkel :)

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Jeans van de H&M
    Leuke dingen van Mamalicious
    Asos.com voor jurkjes

Ik draag veel jeans van H&M en dan strakke tops van normale afdelingen met jasjes, enzo!

11. REL

REL Lid

Mar 18, 2013
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop de meeste kleding bij Fragile. Het is een Belgisch merk en best prijzig, maar de kleding ziet er na de zwangerschap nog steeds super uit en je kan er ook borstvoeding mee geven.

12. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je wat mooiere kleding wilt kopen maar niet teveel wilt uitgeven moet je even via de outlets op internet sneupen.

ikenmijnkind.nl verkoopt leuke kleding van mammalicous en verder zijn er nog wel meer outlet webshops.

13. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Bedankt voor de tips zeg!

Bij Asos heb ik idd. een paar hele leuke dingen gezien! Maar omdat ik nogal laat ben en nog ea. voor de vakantie wil hebben (we gaan zondag) durf ik dat niet meer aan.
    Maar wellicht als we terugkomen voor de herfstcollectie?!

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Zondag gaat waarschijnlijk inderdaad niet lukken. Meestal moet je toch wel 1 a 2 weken aanhouden voor de levering naar Nederland. Maar dan weet je het voor de volgende keer :)

15. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Wehkamp, otto, esprit, prenatal?
    En idd google eens op boven genoemde merken.

16. milika15

milika15 Bekend lid

Aug 13, 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had mijn zwangerschapskleding op asos.com gekocht.

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bij asos wil ik ook bestellen maar mijn engelse maat ken ik niet

Eerlijk gezegd: bij mijn 1e zwangerschap vond ik zoveel meer leuke kleding. Nu vind ik het wat tegenvallen!
    Maar ik bestel meestal online: treggings en jurkjes, tunieks/ leggings..
    Bij whekamp hebben ze veel verschillende merken en bij hm moet je geluk hebben dat er wat tussen zit ( online )

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Prenatal, hebben toevallig ook uitverkoop nu!

19. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    noppies.com ze hebben ook nog sale :D

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik had ook een bloedhekel aan leggings maar heb er toch maar een paar gekocht, met een tuiniekje of een lang shirt staat het best leuk.

Ik heb 2 paar skinnyjeans van mamalicious, 3 basic shirts van h&m, 2 overhemden van noppies, een zwarte broek van h&m en een rok van de prenatal (voor m'n werk)

In combinatie met m'n eigen kleding kan ik veel leuke combi's maken:). En vooral de lange basic shirts van de h&m vindt ik fijn, Die komen niet van de mama afdeling maar zitten heerlijk!

Share This Page