moe misselijk en buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Amfy, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat waren/zijn mijn klachten het begon een week voor mijn nod al te donderen en het word alleen maar erger.

meer mensen die dit hebben?

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meid ik heb er geen enkel idee van of er nog mensen zijn die dit ook hebben, maar als je het niet vertrouwt, kan je nog steeds te rade gaan bij he HA of gyn

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had bij Ties wel al zo vroeg last van vermoeidheid en enorm veel buikpijn. niet grappig. het zal nog wel erger worden de komende weken.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nee herken het niet.

Ben wel vermoeider, slaap meer, maar niet overdreven.

Heb wel lichte menstruatiegevoel, maar niet pijnlijk en niet dagelijks.

Voel me dagelijks trekjes steekjes, bandjes die oprekken. Schiet door naar mijn liezen en bovenbenen.

Ben niet misselijk en heb geen buikpijn.
    Voel me eigenlijk super!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toen ik 4 weken zwanger was, had ik last van een soort menstruatiepijnen. Het was net alsof ik elk moment heftig ongesteld zou worden.

Nu bij 8 weken ben ik heel erg moe en misselijk, vooral 's avonds. Lust geen thee meer en ben ook niet dol op warm eten.

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik had tot mn 6e week alleen last van erge buikpijn, soort ongesteldheid buikpijn. Vanaf mn 6e week werd ik steeds vermoeider en af en toe misselijk. Sinds een paar dagen ben ik bijna continu misseiljk....

Gefeliciteerd, het hoort er allemaal bij (helaas.. hihi)

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zit nog op de wachtbank, of nou ja (ik durf niet te testen), maar heb wel dezelfde kwalen als jullie.
    Morgenvroeg ga ik toch maar testen....brrrr

Deel Deze Pagina