Hi, zoals mn onderschrift al verraad heb ik 2 kindjes mogen krijgen. De eerste met een keizersnee en de 2e met een vacuumverlossing. Niet mis, maar is het allemaal waar zoals de cliches al zeggen. Nu wil ik wel eens weten, wie heeft er nog wel eens ongemakken, die komen van de zwangerschap of bevalling? Als ik er iets over durf te zeggen krijg ik vaak opmerkingen dat ik er zelf voor gekozen heb, dat het het allemaal waard is, Ach als dat alles is wat je er aan over houd... etc etc.... Het IS ook waard, het zijn maar kleine dingen in vergelijking tot wat je ervoor tergkrijgt maar dan nog! Ik heb een litteken op mn buik waaromheen ik geen gevoel meer heb. Hier heb ik nog regelmatig pijn en last van. ook in mn vagina heb ik een litteken, van de knip... Hier heb ik lang last van gehad en met de sex nog steeds wel eens. En dan nog niet te spreken van de lichte incontinentie of aambeien, veranderde huid of hormonen!! Is het nou zo gek dat ik daar af en toe eens over mopper??! Zeker die mannen hebben makkelijk lullen, hangen hun snikkel er een keer in en de rest mag de vrouw doen.... Zo dat luchtte al op! Nog meer vrouwen die, maakt niet uit hoe lang je bevalling geleden is, af en toe gewoon last heeft van de veranderingen en gewoon ff wil spuien!? xxx
ja snap wat je bedoeld hier ook een buik waar heel deel geen gevoel in zit en vroeger met broek aandoen kon ik mijn buik intrekken dat kan ik niet eens meer
(nog) een mega buik die slap hangt en ook daarom kan ik mn gewone broeken nog niet aan, pff. En de straie, niet te kort. Last van dyspareunie gehad, bah en nog wel meer maar dat ga ik hier niet neerzetten.