pff ben me rot geschrokken.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaardebol, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

pff jeetje meiden ben me net echt wezeloos geschrokken!!!
    mijn zoontje was samen met mijn dochtertje aan het spelen.. en me dochter roept ineens (nog geen 2 meter bij me vandaan) mam hij slikt een barbieflesje door.... op het zelfde moment zie ik de jongste kokhals bewegingen maken... maar hij maakte geen geluid of iets...

Ik ben echt letterlijk naar hem toegevlogen :$ heb heb op zijn kop gehouden en weet ik veel wat allemaal... en toen ineens kwam dat flesje eruit....

man alles bij elkaar heeft het volgens mij nog geen 2 min geduurd... maar voor mijn gevoel leek het wel een half uur voor dat ding eruit kwam....

heb nog wel ff de hap gebeld voor advies of ik verder nog iets moest doen... maar moest hem ff koude drank of ijsje geven..

maar pfff zit dit te tikken met trillende vingers... en het is nu alweer bijna z`n 40 min geleden

pfff weet in elkgeval wel dat me hart nog goed werkt hihi:)

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Jeetje meis, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.
    Gelukkig was je er gauw bij, en heb je goed gehandeld.

3. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Jeetje, kan me voorstellen dat je geschrokken bent!!
    Gelukkig was je er snel bij en heb je het eruit gekregen!

4. Jel

Jel Niet meer actief

Wat schrikken zeg!

Maar goed dat je dochtertje je daar attent op maakte, anders was het misschien wel heel anders afgelopen.

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Zo, dat is zeker schrikken!
    Wat goed van je dochtertje dat ze je riep!!!! Super!
    Je hebt goed gehandeld hoor!!!!

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Zoiets had ik een tijdje terug ook. Dochter had een haarspeldje in haar mond gedaan. Gelukkig had mijn zoon het gezien en riep me.
    Gelukkig moest ze door het kokhalzen overgeven en kwam het speldje er weer uit.
    Dat was ook flink schrikken!
    Goed gehandeld hoor!

7. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja ben me meissie ook erg dankbaar hoor!!!
    maar god.. wat er dan allemaal door je kop flitst....
    gelukkig kwam dat stomme ding eruit!!!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

poeh, snap dat jeje rot geschrokken bent ja!
    Ongelukjes zitten in een klein hokje! Gelukkig heeft je meisje je op tijd gewaarschuwd!

9. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Jemig is dit mij verhaal 1 week geleden!!!

Me dochter komt kokhalzend naar me toe dus ik steek me vinger in haar keel maar hielp niet ineens zie ik bruine spuug eruit komen DROP!!!
    Mervrouw gewoon dropje gepikt en doorgeslikt en stikte er echt in ze liep blauw aan dus ik slaan op dr rug haar idd op dr kop houden nou daar werd het allemaal maar erger van :(

Snel 112 gebelt ambu was onderweg ze viel ook echt weg werd helemaal slap! Mevrouw van 112 die zei je moet haar direct over je knie gooien en super harde klap geven tussen dr schouderbladen!!! Nou dat gedaan en toen kreeg ze weer beetje lucht.

Snel drinken gegeven vla alles want moest naar beneden glijden zei die vrouw nou opgehangen ik zou dat doen!!
    Maar helaas hielp niks ze bleef kokken en spugen huilen krijsen vet sneu.

na 5 min huisartse post gebelt en moest daar gauw daar heen komen.
    Op moment dat ik wilde opstaan om snel me kids aan te kleden kwam het dropje eruit!!! Een muntdropje gewoon helemaal doorgeslikt zonder erop gekauwd te hebben! Nou geloof ik me na afloop heb ik lopen janken niet normaal wat een angst!

Ik zat helemaal onder de spuug stonk vreselijk en me dochter was helemaal uit dr doen :(
    En me oudste zoontje maar schreeuwen MAMA je moet wat doen Viënn gaat DOOD!!! Nou niet leuk moet er nog steeds elke dag aan denken!

PS: sorry dat ik kwam inbreken in je topic ;)

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pffff dat hoop ik echt nooit mee te maken!!! lijkt me vreselijk! ik zou mezelf ook vreselijk schuldig voelen! terwijl je er vaak niets aan kan doen.... zeker niet als je al een ouder kind hebt, dan is het logisch dat er soms wat kleinere dingetjes te grijpen valt! pas geleden had mijn zoontje een dopje van zijn stiften op de grond laten vallen (hij moet dan al expres aan de grote tafel gaan zitten zodat zijn zusje niets kan pakken!) gelukkig is die kleine van mij zo slim om naar mij toe te kruipen met het dopje in der hand en te zeggen: DAAA (dank) en het dopje aan mij te geven :) maar vind het echt knap van je dat je zo gereageerd hebt hoor!! en wat goed van je meisje om je te waarschuwen!

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja afschuwelijk zeg, dat lijkt me echt het ergste mee te maken.

Ik ben ook erg blij dat ik kinder EHBO heb echt een giga aanrader hoor. Je weet maar nooit:(

Gelukkig is het goed afgelopen. je schrikt je naar.

Deel Deze Pagina