hoi dames.. Ook ik ben net als vele van jullie bezig met zwanger worden. Ik heb nooit een onregelmatige cyclus gehad en ineens sinds 3 maanden begin ik daarmee. had wat last van een trekkerig gevoel bij mn liezen en mijn buik. ook hele gevoelige borsten. nu dacht ik : ach ik gooi er eens een testje tegen aan, je weet het nooit. ondertussen werd ik gewoon ongesteld .. vorige maand was ik ineens 1,5 week overtijd. yes dacht ik , zou het zo zijn? dus weer test gedaan en weer negatief. pfff frustratie slaat toe.. nu heb ik inmiddels al 3 maanden dezelfde klachten en sinds een week ben ik ook misselijk ,vreselijke pijnlijke borsten en tepels. steken in mn onderbuik.. en weer zelfs met een heeeeele gevoelige test van sensitest is de uitkomst negatief. nu had ik 2 dagen geleden heel licht bruin bloedverlies,maar alleen met afvegen.. nu is het inmiddels wel wat meer geworden en oh ja , ik ben dus nu 1,5 week te vroeg ongesteld geworden.. wat een vaag gedoe allemaal.. iemand die dit herkent?? groetjes