pff buikpijn!! darmen en/baarnmoeder?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    @vlinder.. nog geen test gedaan dus?? spannend!!! duim voor je!

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @angel26 jawel ik heb vandaag een test gedaan! :D en hij gaf een licht tweede streepje aan!!! Alleen ik durf nog niet te vroeg te juigen dus ik ga over 3 dagen nog een test doen en dan de dokter bellen.

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Een lichte streep is toch ook een streep? Niamnd doet het hier maar ik wil al vast voorzichtig gefeliciteerd zeggen..! Ik hou je in de gaten!

4. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ow wat super!!!! Hoop bij mij op t zelfde resultaat, aangezien we dezelfde klachten hebben/hadden!:D
    Mijn buikpijn is nog steeds niet weg, is nu zeurend aanwezig, met af en toe ee flinke kramp ertussendoor! Duurt lang voordat je kan testen he!haha...
    Maar ben blij voor je..hoop op een dikke streep de volgende x! X

5. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @angel26 hoe is het nu met jou? Weet je inmoddels al wat meer? Ben wel benieuwd hoor!! Liefs

6. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Vlinder, jij hebt toch een test gedaan hoe is dat afgelopen??

Liefs!

7. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik kreeg eergister ineens bloed verlies (na bijna 2 weken overtijd te zijn geweest) net alsof ik gewoon ongesteld ben geworden (denk ik) gister was het al wat minder alleen veel bruin en nu is het echt bijna helemaal weg af en toe nog een veegje bruin. Ik snap mn lichaam nu echt niet meer. Kan het een innesteling zijn geweest dat ik daarom van alles in mn buik voelde (innestelingspijn) of voelde ik toch een aankomende menstruatie? Dan vind ik de licht positieve test weer erg vreemd. Ik voel me de hele dag moe, mn hele lichaam voelt een beetje beurs (alsof ik grieperig ben), mn borsten zijn joekels en ik heb nog steeds rare gekriebel in mn buik. Heeft iemand hier allemaal ervaring mee? Of iemand die je kent? Maandag ga ik naar de huisarts.

8. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Als je nog eens een test waagt dan??
    Lastig, en vervelend is dat. Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus?

9. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @engeltj ja ik denk ik straks even een test ga halen en voor de zekerheid nog een test als nog ga doen! Mn cyclus is altijd heel geregeld geweest..ik werd iedere 7e van de maand precies ongesteld, maar sinds 3 maanden is het helemaal van slag. Ineens sloeg ik een maand over en was ik maar kort en licht ongesteld en nu deze maand (dat is de maand erna) na 2 weken overtijd 2 dagen maar ongesteld. Ik heb steeds het instinkelijke gevoel dat ik gewoon al 2 of 3 maanden zwanger ben met af en toe wat bloed verlies en dat mn hc waarde gewoon op een of andere manier niet te meten valt. Ik weet dat het misschien bijna ommogelijk klinkt, maar zo'n gevoel heb ik gewoon..

10. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Nou meid, dat gewoon nog een keer testen. En anders contact opnemen met de ha! En kijken wat hun zeggen.
    Hoop voor hoe dat je gewoon zwanger bent.
    Laat je me het weten??

Liefs!

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik ben ook benieuwd.
    Hoop het echt voor je.
    Hou ons op de hoogte.

12. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    @vlinder Hey t gaat goed hor.. buikpijn is een stuk minder, alleen met druk erop.. dus riem, of als mn zoontje bij me komt zitten enz is het gevoelig. Mn borsten zijn wel ontzettend gevoelig..dat herken ik wel van de vorige keer!
    Maar heb test gedaan(een week te vroeg :)) dus ja die was negatief... zal gewoon nog ff geduld moeten hebben! Hou er ook wel rekening mee dat ik aan het ontpillen ben en mijn lichaam me gewoon voor de gek houd!
    Hoe gaat het met jou?

13. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @angel26 spannend zeg!!! ben echt benieuwd of je zwanger bent! en het kunnen inderdaad ook ontpil verschijnselen zijn we weten het niet. Een lichaam van een vrouw blijft erg ingewikkeld soms hihi. Laat maar weten als je meer weet!

@alle lieve meiden,

Ik ben naar de huisarts geweest en ze zei het kan echt van alles wezen. Ze heeft aan mn buik gevoeld en vond het wel heel erg rommelen daarbinnen! ik moest bloed prikken en krijg deze week de uitslag! Ook sluit ze niet uit dat ik misschien wat aan mn schildklier heb dat ik daaron zo'n onregelmatige cyclus heb daar krijg ik ook deze week de uitslag van, dus het is afwachten!! Ik moet wel vast foliumzuur slikken dus die maar meteen gehaald.

14. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Spannend vlinder, wanneer krijg je de uitslag precie? Of is dat nog niet zeker?

Volgens mij staat er een foutje in je handtekening. Er staat december 2012, moet dat niet 2011 zijn?

Je hebt veel meegemaakt afgelopen tijd zeg, heftig!

15. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    @2xtantein1week
    Hihi dankje je bent de eerste die het opvalt..ga het gelijk veranderen.
    Donderdag krijg ik de uitslag! Dus het is afwachten..spannend!!! ik heb sinds vandaag ook constand een soort spierpijn in mn linker been het trekt vanuit mn lies door mn hele been heen. Voornamelijk bij stil staan en lopen. En mn buik blijftborrelen en tekeer gaan. We zien het wel. ik heb inderdaad best veel meegemaakt het afgelopen jaar met mn vriend. En ben eingelijk onze tweeling dankbaar dat het mis is gegaan..want zo hebben ze toen mn onrustige cellen ontdekt. Anders waren de dokters er nooit achter gekomen en had ik binnen 5 jaar kanker gehad. (ik kom nog niet in aanmerking voor de bevolkingsonderzoek,want ben nog geen 30) dus geluk bij ongeluk. En hopelijk wordt ons snel een gezond kindje geschonken zonder ellende :)

Liefs

16. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nou, dat is zeker een geluk bij een ongeluk. Soms moet er iets naars gebeuren om misschien nog ergere dingen te voorkomen.. Neemt je pijn niet weg, maar misschien kan je het wat beter gebrijpen! Maar gun je nu ook heel gauw een mooi kindje, je hebt je portie wel gehad zo!

17. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Het is jullie gegund vlinder!succes morgen!
    Hier nog weinig bijzonders, behalve na elke x sex het gevoel alsof mn baarmoeder beurs is! alsof mn baarmoeder veel lager hangt..(mn man is niet gegroeid haha)duurt wel 3 dagen dat gevoel...en aangezien we zeker om de dag sex hebben blijft t hangen... maar nog ff!van t weekend weten we meer...:)

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik herken het. Toen ik zwanger was had ik op een gegeven moment buikpijn niet normaal, zat gewoon met tranen in mijn ogen op de wc, of op de bank. Bleken mijn darmen te zijn. De baarmoeder duwt je darmen op zij om zo plaats te maken, alleen kennelijk zat er een stukje darm knel of zo.

Ging vooral heel pijn doen als mijn ontlasting eraan zat te komen (1 a 2 uur van te voren) Ging trouwens over toen ik een keer gesport had, kennelijk was door hets pringen etc alles weer goed gaan zitten. ( heeft een week of 3 geduurd.)

19. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    @vlinder heel spannend allemaal.
    Ik hoop voor je dat de uitslag positief is.

20. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hee vlinder,

Ik ben benieuwd! Hoop voor je positief..
    Bij mij was het deze ronde niet raak, op naar ronde 4!

Succes vandaag.

Deel Deze Pagina